جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امام صادق

حوزه/ به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) سه ویژه برنامه به صورت تولیدی و زنده از شبکه‌های دو، نور و شما از بقعه متبرکه امامزاده علی بن جعفر(ع) روی آنتن می‌رود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام، سه برنامه در آستان مقدس امامزاده علی بن جعفر علیه السلام برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش: این مراسم شامل ویژه برنامه «کوی محبت» است که سه‌شنبه ۲۷ خردادماه ساعت ۲۳:۳۵ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

کارشناس مذهبی این برنامه حجت‌الاسلام والمسلمین رفیعی است و حجت‌الاسلام مهدی خویی هم به عنوان کارشناس مذهبی جهت معرفی این امامزاده واجب‌التعظیم در برنامه حضور خواهد شد.

حاج حسن شالبافان هم در این برنامه به مداحی و روضه‌خوانی می‌پردازد.

این برنامه تولیدی در روز چهارشنبه همزمان با سالروز شهادت امام صادق علیه السلام ساعت ۱۱:۵۰ روی آنتن شبکه دو می‌رود.

کارشناس مذهبی این برنامه حجت‌الاسلام والمسلمین فرحزاد است و حجت‌الاسلام خویی هم درباره امامزاده علی بن جعفر علیه السلام مطالبی را بیان می‌کند ضمن اینکه حاج حسن حیدرزاده قمی هم در این برنامه مداحی می‌کند.

ویژه برنامه زنده سیمای مرکز هم چهارشنبه ۲۸ خردادماه ساعت ۱۱:۱۵ با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمد سعیدی به عنوان کارشناس مذهبی و مداحی حاج عباس حیدرزاده به عنوان مداح روی آنتن می‌رود ضمن اینکه این برنامه همزمان از شبکه سراسری «شما» هم پخش خواهد شد.

گفتنی است: امامزاده علی بن جعفر علیه السلام از فرزندان امام جعفر صادق علیه السلام هستند که بقعه متبرکه ایشان در شهر مقدس قم، از دیرباز تاکنون به عنوان یکی از حرم‌های مهم زیارتی، محل مراجعه زائران فراوانی از اقصی نقاط ایران و جهان بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha