پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آل هاشم

حوزه / امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه اخلاص جهادگران در همه زمان ها مشکلات مسیر انقلاب را مرتفع کرده اند ، گفت: جهادگران گمنام شجاعانه در سخت ترین شرایط موانع را از راه انقلاب برداشته اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه  از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم امروز در دیدار مدیران جهاد کشاورزی و پیشکسوتان جهاد سازندگی با بیان اینکه نقش جهادگران در دفاع مقدس فراموش شدنی نیست، گفت: جهادگران در آن دوران جلوتر از رزمندگان اسلام حرکت می کردند و رسالت بزرگ جاده سازی، پل سازی و سنگرسازی را بر عهده داشتند.

امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه اخلاص جهادگران در همه زمان ها مشکلات مسیر انقلاب را مرتفع کرده است، افزود: جهادگران گمنام شجاعانه در سخت ترین شرایط موانع را از راه انقلاب برداشته اند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه جهاد در رفع محرومیت و آبادانی کشور، مبارزه با فقر، توسعه و عمران در روستاها فراموش شدنی نیست، گفت: جهادگران در مسیر امام و برای استقلال و خودکفایی کشور گام های بلندی برداشته اند.

امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: هم اکنون هم جهادکشاورزی در عرصه های مختلف کشاورزی، منابع طبیعی، امورعشایر و سایر بخش ها با تأسی از همان تفکر و فرهنگ در جهت تامین امنیت غذایی و توسعه کشاورزی خدمات بسیار ارزشمندی از خود به یادگار می‌گذارند.

انتهای پیام

منبع: روابط عمومی دفتر امام جمعه تبریز

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha