شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 905521
۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۷
حیدری۱

حوزه / مستند «درخت سبز» که به فعالیت های یک طلبه جهادی اهل بندرعباس پرداخته است، صبح پنجشنبه به روی آنتن شبکه سه سیما می رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندر عباس، مستند «درخت سبز» گوشه ای از فعالیت های حجت‌الاسلام عبدالرضا حیدری سراجی، طلبه جهادی اهل بندر عباس به روی آنتن می رود.

موضوع این مستند به ساخت مسکن مهر برای مردم محله "درخت سبز" بندر عباس که در کشور به عنوان پروژه نمونه شناخته شده است، اختصاص دارد .

 این مستند به تهیه کنندگی حجت الاسلام مسلم پهلوانی صبح روز پنجشنبه حوالی ساعت ۹:۱۵ دقیقه از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • روح اله IR ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    2 1
    مسکن مهر مدیون همت احمدی نژاد است و خدا حفظش کنه.درود بر احمدی نژاد....‍کاش الان که احمدی نژاد نیست دقیقا بگن با چند میلیون مردم صاحبخونه شدن.؟! همین مسکن‌مهر درخت سبز فاز۳ از مردم ۱۲۰ میلیون گرفتن.یعنی قشر فقیر اینقد پول داره؟!؟!
    • IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
      0 0
      متاسفانه بسیاری از کارهایی که حزب الله یها در دولت احمدی نژاد انجام دادن به پای ایشون نوشته و جزو مزایای ایشون شد ، ماهیت احمدی نژاد آن وقت که همین مجموعه حزب الله رو کنار زد ، و فقط حلقه مشایی و مانند اون رو دور خودش جمع کرد آشکار شد ، الآن هم که اوج عقلانیتش گل کرده ، و بعد از سرافکندگی رقباش مقابل استکبار ، این بلند شده و می گه مذاکره با آمریکا ! بنده سه بار به احمدی نژاد رای دادم اما ...