دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نیازی

حوزه / با افزایش آمار مبتلایان به کرونا، ضدعفونی بازار مراغه و توزیع غذای گرم بین نیازمندان توسط طلاب و روحانیون جهادی آغاز شد.

حجت الاسلام سعید نیازی، مسئول گروه جهادی حسینیه زندگی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در تبریز  گفت: با افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در مراغه، هر روز محله‌های پرتردد بازار این شهر ضدعفونی و گند زدایی می‌شود.

وی ادامه داد: در اولین روز مرحله دوم گندزدایی معابر مراغه، روز چهارشنبه بخش‌هایی از بازار ملا رستم و میدان قطب ضدعفونی شد

مسئول گروه جهادی حسینیه زندگی افزود: گند زدایی بازار، معابر و مکان‌های پرتردد شهر هرروز ساعت ۵ تا ۷ صبح انجام می‌شود.

حجت الاسلام نیازی در ادامه گفت، گروه جهادی حسینیه زندگی برای حمایت از خانواده‌های نیازمند از امروز غذای گرم در محله‌های محروم شهر توزیع کرد.

مسئول گروه جهادی حسینیه زندگی ادامه داد: تا آغاز ماه محرم هر هفته یک هزار پرس غذای گرم بین خانواده‌های آسیب دیده از کرونا توزیع می‌شود و با ورود ماه محرم، به فضل الهی به مدت ۴۰ روز آشپزخانه حضرت رقیه سلام الله علیها حسینیه زندگی، روزانه ۱۰۰۰ پرس غذای گرم پخت و در میان نیازمندان توزیع می کند.

وی ادامه داد:  با حمایت امام جمعه و  فرماندار مراغه و شرکت های آرد و نان، در طول هفته تعداد ۵۰۰ بسته نان به همراه بعضی از اقلام ضروری برای خانواده های خاص آسیب دیده پخش خواهد شد و پخش بسته های نان و اقلام معیشتی تا یکسال ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام نیازی اظهار کرد: با تصویب شورای مرکزی گروه جهادی حسینیه زندگی، فاز دوم  فعالیت های جهادی هر هفته با نام و یاد یکی از شهدای مظلوم ناجا ( نیروی انتظامی ) مزین خواهد شد، لذا تمام فعالیت های هفته اول فاز دوم با نام و یاد شهید تقی بهره ور انجام می شود.

وی با اشاره به سیرصعودی شیوع کرونا در شهرستان مراغه از شهروندان خواست پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی را رعایت و از حضور در مکان‌های شلوغ خود داری کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha