جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام خاکی ، مدیر مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول

حوزه/ مدیر و اساتید مدرسه علمیه آیت الله قاضی(ره) دزفول با حجت‌الاسلام‌والمسلمین قاضی دزفولی، امام جمعه و مسئول حوزه علمیه شهرستان دزفول دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، مدیر و اساتید مدرسه علمیه آیت الله قاضی(ره) دزفول با حجت‌الاسلام‌والمسلمین قاضی دزفولی، امام جمعه و مسئول حوزه علمیه شهرستان دزفول دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار حجت‌الاسلام خاکی، مدیر مدرسه علمیه آیت الله قاضی، گزارشی از نحوه برگزاری امتحانات این مدرسه به‌صورت مجازی ارائه کرد.

مدیر مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول، گفت: همچنین با توجه به تعطیلی مدارس علمیه، راه‌اندازی گروه‌هایی در فضای مجازی جهت ارتباط بیشتر میان اساتید و طلاب در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به تشکیل کار ویژه مطالعات آمایشی حوزه‌های علمیه، تصریح کرد: برای روشن بودن چشم‌انداز و هدف‌گذاری ورود طلاب به حوزه علمیه ۳ عرصه «حاکمیت»، «جامعه» و «حوزه علمیه» در ۶۰ گرایش و ۲۵۰ کار ویژه پیش بینی شده که طلاب در بدو ورود چشم‌انداز خود را معین می‌کنند.

 مدیر مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول، در پایان از موفقیت کادر این مدرسه علمیه در برگزاری امتحانات پایان دوره طلاب به‌صورت غیرحضوری و در فضای مجازی تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha