جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالفضل طباطبایی، نماینده رهبر انقلاب در سوریه

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین طباطبایی اشکذری نماینده ولی فقیه در سوریه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته حرم حضرت زینب س تحریم های جدید آمریکا علیه مردم سوریه را به شدت محکوم کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه حجت الاسلام و المسلمین طباطبایی اشکذری نماینده ولی فقیه در سوریه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته حرم حضرت زینب (س) تحریم های جدید آمریکا علیه مردم سوریه را به شدت محکوم کرد.

وی تاکید کرد: تحریم های آمریکا نشان از ضعف کاخ سفید نسبت به اجرای سیاست‌های خود نسبت به منطقه ما دارد و از سویی این تحریم ها ضد حقوق بشر و ضد قوانین بین المللی است و مردم مظلوم سوریه را هدف گرفته است.

حجت الاسلام و المسلمین طباطبایی در ادامه با خطاب قرار دادن ترامپ به او گفت: ای ترامپ احمق! تو در اداره کشور خودت به شدت ناتوانی و خیابان های واشنگتن مملو از تظاهر کنندگان ضد سیاست های تو است و مردم آمریکا نیز تو را احمق خطاب می کنند، آن وقت مردم مظلوم سوریه را تحریم های ظالمانه می کنی!

نماینده ولی فقیه در سوریه با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران تحریم های آمریکا علیه سوریه را به شدت محکوم می کند، تاکید کرد: ملت ایران و محور مقاومت همان طور که در میدان های جنگ در کنار ملت سوریه بودند در این موقعیت سخت و جنگ اقتصادی نیز در کنار ملت سوریه خواهند بود.

وی ادامه داد: همان طور که ایران ملت فلسطین را رها نکرد ملت سوریه عزیز را نیز رها نخواهد کرد و به آنها کمک خواهد کرد و به زودی شاهد نابودی آمریکا و رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

حجت الاسلام و المسلمین طباطبایی در پایان حلول ماه مبارک ذی القعده و ایام ولادت حضرت معصومه و امام رضا علیهما السلام را تبریک گفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha