پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مسجد در سانفرانسیسکو ۱۹ تن جعبه غذایی میان مردم توزیع می کند.

حوزه/ بنیاد زکات آمریکا در شهر سان فرانسیسکو، ۱۹ تن جعبه شامل محصولات غذایی تازه را میان شهروندان و خانواده های نیازمند توزیع خواهد کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از patch، سازمان بنیاد زکات آمریکا در بخش ساحل ایست بی در شهر سان فرانسیسکوی آمریکا،  ۱۹ تن جعبه غذایی به ارزش  تقریبا ۳۵ هزار پوند محصولات تازه را از طرف مسجدی‌ها میان خانواده‌های نیازمند توزیع خواهد کرد..

توزیع بسته های غذایی امروز شنبه درمسجد وارثین، قدیمی ترین مسجد توسط بنیاد انجام خواهد گرفت.

حلال دمیر مدیر اجرایی بنیاد زکات در این رابطه گفت: ایمان واقعی بیشتر از ایمانی است که در قلب وجود دارد. بلکه بلکه باید با همدلی و رحمت انسانی به افراد آسیب پذیر کمک کنیم. ما می‌خواهیم عشق را در دل مردم بگذاریم.

شورای اسلامی کالیفرنیای شمالی نیز قصد دارد از تقریبا ۷ هزار نفر از مردمی که با گرسنگی و عدم امنیت غذایی در سرتاسر ایالت روبرو هستند حمایت کرده و اقدام مشابه‌ای را انجام دهد.

برگزارکنندگان رویداد با بنیاد زکات در نظر دارند بعد از توزیع مواد غذایی، نماز جماعت برگزار کنند.

 امنا میرزا رئیس بازاریابی و اطلاعات سازمان گفت: این دقیقا هدف راه اندازی بنیاد زکات است. تا حقیقاتا با هم احساس ارتباط داشته باشیم. مشکلات همسایگان را درک کنیم و همدلی نشان دهیم. تا درک کنیم که این انسانیت ماست که ما را به هم دیگر متصل می سازد.

 توزیع غذا روز شنبه از ۱۰ صبح تا ۱۲:۳۰ بعد از ظهر در مسجد وارثین انجام می شود.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha