جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
محمد قوسی، قائم مقام امداد استان سمنان

حوزه/ قائم مقام کمیته‌امداد استان سمنان گفت: از زمان آغاز پویش جذب حامی در آبان سال ۹۸ در استان سمنان، ۳۶۷۴ حامی در استان سمنان جذب و حامی ۵۳۸۰ نفر از کودکان ایتام و محسنین شدند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، محمد قوسی، قائم مقام امداد استان سمنان، در گفتگو با خبرنگاران، با اشاره به اینکه تعدادی از کودکان و نوجوان نیازمند در استان سمنان شناسایی و تحت حمایت قرارگرفته‌اند که نیاز به کمک مالی و حامی دارند، اظهار داشت: برای حمایت از این عزیزان  ۳۶۷۴ حامی جدید جذب شده است.

قائم مقام کمیته  امداد استان سمنان گفت: این حامیان نیک اندیش حمایت از ۵۳۸۰ کودک نیازمند را بر عهده گرفتند.

قوسی در ادامه با اشاره به اینکه در استان سمنان هر حامی ممکن است حمایت از یک کودک تا چندین کودک را عهده دار شود، خاطرنشان کرد: به همین دلیل به طور میانگین، مبلغ دریافتی هر کودک در طرح اکرام ایتام و محسنین استان سمنان بیش از ۳۵۰ هزار تومان است.

وی  با بیان اینکه  در دو  ماهه سال جاری افراد تحت حمایت طرح اکرام ایتام، محسنین و شفا بیش از یک  میلیارد ۹۵۰ تومان از حمایت حامیان خود بهره‌مند شدند، تصریح کرد: بر  این اساس کمک به ایتام نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشد ۶۰ درصدی همراه شده است.

قائم مقام کمیته امداد استان سمنان تصریح کرد: ارسال عدد ۱۴ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۳، پایگاه اینترنتی  https://ekram.emdad.ir/و مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) از روش‌های ثبت‌نام در این طرح است.

مردم نیک‌اندیش استان سمنان می‌توانند با مراجعه به سایت کمیته امداد به آدرس https://portal.emdad.ir/در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت و کمک‌های خود را به دست فرزندان نیازمند برسانند.

شایان ذکر است، تعدادی از حامیان کارمندان بانک های رفاه، سپه، تجارت، ملی مسکن، اداره کل امور مالیاتی، استانداری، بیمه سلامت و سایر اقشار مردم نیک دور اندیش استان سمنان بوده‌اند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha