سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت‌الاسلام نظیری

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: هر انسان مسلمان باید نسبت به تبلیغ ارزش‌های دینی، خود را موظف بداند و در این مسیر با تمام توان گام بردارد.

حجت الاسلام محمد هادی نظیری مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان با اشاره به فرا رسیدن روز تبلیغ و اطلاع رسانی، به تشریح برنامه‌های این نهاد پرداخت و گفت: در رویکرد جدید که توسط حجت الاسلام والمسلمین قمی رئیس سازمان تبلیغات مطرح شده است، به دنبال تحقق مردمی سازی تبلیغ هستیم.

وی با بیان اینکه این برنامه ها همزمان با روز تبلیغ و اطلاع رسانی آغاز و تا پایان این ماه ادامه خواهد داشت، ابراز کرد: در رویکرد مردمی سازی تبلیغ دارای دو رویکرد هستیم که یکی از آنها عبارت است از حضور مردم به عنوان پشتیبان فعالیت های تبلیغی و دیگری حضور همه اقشار و نقش آفرینی آن ها در بحث تبلیغ.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان افزود: دومین رویکرد مردمی سازی تبلیغ که حضرت آقا از آن نیز استقبال کرده اند به این معنی است که همه مردم با هر جایگاه و مقامی که دارند، در تبلیغ دین در جامعه دارای نقش و وظیفه هستند.

وی با اشاره به اینکه تبلیغ دین تنها وظیقه یک قشر خاص که روحانیت است، نمی باشد، خاطر نشان کرد: هر انسان مسلمان باید نسبت به تبلیغ ارزش‌های دینی، خود را موظف بداند و در این مسیر با تمام توان گام بردارد.

حجت الاسلام نظیری تصریح کرد: یکی از مسائلی که امسال در این ایام مورد نظر سازمان تبلیغات است بررسی میزان تاثیر اقشار و اصناف مختلف در تبلیغ دین است.

وی با بیان اینکه نزدیک به ۵۰ گروه در این جلسات حاضر خواهند شد، مطرح کرد: از تمامی رسانه ها می خواهیم هر گروهی که می‌تواند در عرصه تبلیغ در جامعه اثر گذار باشد را به ما معرفی کنند و در این فعالیت یاور ما باشند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه روزهای آینده در هر روز با یک قشر به گفت و گو خواهیم پرداخت، مطرح کرد: به طور مثال با اقشار مختلفی همچون طلاب، ورزشکاران و جامعه قرآنی به گفت و گو می پردازیم و در هر دیدار میزان اثر گذاری آن قشر در تبلیغ دین را بررسی می کنیم.

وی با بیان اینکه در اولین روز تیرماه همزمان با تمامی کشور در تهران نیز مراسمی با حضور مهمانانی از سراسر کشور برگزار خواهد شد، خاطر نشان کرد: خانواده طلبه شهید مصطفی قاسمی، همسر سردار شهید سلگی، بانوان نهاوندی که مقام معظم رهبری از آنها یاد کردند و آقای دهقان نیری البته نه به عنوان مدیر کل صدا و سیما که به عنوان دبیر اجرایی همایش بین المللی پیر غلامان حسینی، از طرف استان همدان در این مراسم مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha