چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حضور بر مزار شهید قاسمی

حوزه/ ظهر امروز مدیر حوزه علمیه استان به همراه جمعی از مدیران و طلاب همدانی به همراه خانواده شهید مصطفی قاسمی، با حضور بر مزار این شهید طلبه در روستای میحمله یاد و خاطره وی را گرامی داشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، ظهر امروز مدیر حوزه علمیه استان به همراه جمعی از مدیران و طلاب همدانی به همراه خانواده شهید مصطفی قاسمی، با حضور بر مزار این شهید طلبه در روستای میحمله یاد و خاطره وی را گرامی داشتند.

در شروع این مراسم که به صورت محدود و در فضای باز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی مدیر حوزه علمیه استان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید حجت الاسلام قاسمی، اظهار داشت: در این روز باید به محضر امام زمان(عج) از دست دادن سربازی از سربازان فداکارشان را تسلیت بگوییم.

وی با بیان اینکه شهادت شهید قاسمی نه تنها حوزه همدان، که تمام حوزه‌ها و مردم متدین را داغدار کرد، گفت: حضور پرشور مردم در مراسم تشییع این طلبه شهید ثابت کرد که دشمن در نقشه شوم خود مبنی بر ایجاد فاصله بین مردم و روحانیت شکست خورده است.

مدیر و طلاب حوزه علمیه همدان یاد و نام شهید قاسمی را گرامی داشتند

مدیر حوزه علمیه استان با اشاره به زمان ثبت نام مدارس علمیه در سراسر کشور، یادآور شد: در این روزها شرایط حضور نوجوانان و جوانان در حوزه‌های علمیه و تربیت امثال شهید قاسمی‌ها فراهم شده است و پدران و مادران می‌توانند با فرستادن فرزندان مستعد خود به حوزه‌ها، راه این شهید عزیز و دیگر شهدای روحانی را استمرار ببخشند.

وی با بیان اینکه متاسفانه به علت شیوع کرونا شرایط امسال نیز همانند سال گذشته مانع از برگزاری مراسم با شکوهی برای شهید قاسمی شد، مطرح کرد: یاد و خاطره این شهید بزرگوار برای همیشه در ذهن همه ما نهادینه شده و این حضور بر مزار نیز تاکیدی بر این موضوع و قدردانی از زحمات و خدمات شهید حجت الاسلام مصطفی قاسمی است.

گفتنی است حجت الاسلام مصطفی قاسمی در روز ۷ اردیبهشت سال ۹۸ زمانی که از مدرسه علمیه آیت الله آخوند(ره) همدان به سمت محل اقامه نماز ظهر در حال حرکت بود توسط یکی از اشرار مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به شهادت رسید.

مدیر و طلاب حوزه علمیه همدان یاد و نام شهید قاسمی را گرامی داشتند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha