جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر /  بزرگداشت شهید قاسمی در سالروز شهادت این طلبه همدانی

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: حضور مردم در مراسم تشییع و یادبود این شهید عزیز ثابت کرد که پیوند ناگسستنی بین روحانیت و مردم وجود داشته و دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، پیش از ظهر امروز در مراسم یادبود سالگرد شهادت حجت الاسلام مصطفی قاسمی که در بیت شهید مدنی برگزار شد، اظهار داشت: از آنجایی که به دلیل شرایط موجود، امکان برگزاری مجلس سالگرد وجود نداشت، مجلس کوچکی با تعداد نفرات محدود و رعایت پروتکل‌ها در بیت شهید مدنی برگزار شد.

وی افزود: این وعده الهی است که افرادی که در مسیر الهی حرکت می‌کنند یادشان همیشه ماندگار است و لذا این وظیفه ما است که یاد شهدا را در فضای جامعه زنده نگه داریم.

امام جمعه همدان با بیان اینکه پیوند بین روحانیت و مردم ناگسستنی است، خاطر نشان کرد: حضور مردم در مراسم تشییع و یادبود این شهید عزیز ثابت کرد که پیوند ناگسستنی بین روحانیت و مردم وجود داشته و دارد.

وی با اشاره به نحوه به شهادت رسیدن حجت الاسلام قاسمی، مطرح کرد: تصویر منتشر شده از زمان شهادت این طلبه همدانی گویای مظلومیتی بود که همه مردم آن را به عینه دیدند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در پایان با گرامیداشت یاد آیت الله امینی، گفت: امیدواریم به برکت خون شهدا و علمای ربانی خداوند سلامتی را به جامعه بشری و جامعه اسلامی عنایت کند و مشکل ویروس کرونا هرچه سریع‌تر از بین برود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha