چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
دیدار مجموعه مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور لا مدیر حوزه علمیه استان همدان

حوزه/ آیت الله موسوی اصفهانی در دیدار طلاب، اساتید و مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور در همدان، گفت: روحانی نماهایی که پای ثابت شبکه های بیگانه هستند و اراجیفی را علیه نظام و ارزش های انقلابی می گویند، به ظاهرا عالم اند، اما مهذب نیستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، آیت الله موسوی اصفهانی، مدیر حوزه علمیه استان همدان، در دیدار روز گذشته طلاب، اساتید و مدیر مدرسه علمیه کنگاور، اظهار داشت: حضور در کسوت روحانیت توفیقی است که همراه با یکسری سختیها و زمینه تربیت نفس و نورانیت قلوب است.

مدیر حوزه علمیه استان همدان ضمن بیان حدیت نورانی پیامبر(ص) که می فرماید: «العلماء ورثة الأنبیاء»، افزود: همچنان که در مسیر انجام رسالت انبیاء(ع)، مشکلات و سختی ها بوده، در مسیر طلبگی هم دشواری هایی وجود دارد و کسی که به دنبال رسیدن به پست و جایگاه آمده، بهتر است حوزه را ترک کند.

وی تصریح کرد: اگر در مسیر کسب معارف قرآنی و علوم آل محمد(ع) تهذیب بود، نتیجه آن حضرت امام(ره) خواهد شد و می تواند یک ملت، بلکه دنیا را رو به تهذیب نفوس ببرد.

آیت الله موسوی اصفهانی بیان کرد: دو دسته اگر فاسد شوند، جامعه را فاسد می کنند، علما و امراء، لذا اهمیت تهذیب نفس در علماء بر کسی پوشیده نیست، و در حال حاضر همه در مجموعه نظام، خدمتگزار نظام اسلامی هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: کسانی که پای ثابت شبکه های بیگانه هستند و اراجیفی را علیه نظام و ارزش های انقلابی می گویند، به ظاهرا عالم اند، اما مهذب نیستند.

در ابتدای این جلسه، حجت الاسلام ملکی مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور، گزارشی از فعالیت های تهذیبی، آموزشی مدرسه را ارائه داد.

در جریان سفر یک روزه طلاب و اساتید مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور، از مدرسه علمیه حافظین قرآن شهر همدان بازدید و با حضور در محل شهادت و یادمان روحانی شهید مصطفی قاسمی که توسط اراذل و اوباش به شهادت رسید، به مقام این شهید عزیز ادای احترام کردند.

همچنین طلاب کنگاوری از بیت دومین شهید محراب آیت الله مدنی(ره) در شهر همدان بازدید کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha