پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دیدار اعضای هیأت کشتی استان کرمانشاه با آیت الله علماء

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه برخی کارها با پول انجام نمی شود، بلکه تدبیر و مدیریت بهینه می خواهد، گفت: مردم اگر از مسئولان صداقت ببینند، پای کارند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای هیأت کشتی استان کرمانشاه، ضمن تسلیت ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: کرمانشاه از دیر باز به پهلوانی و مردانگی شهره عام و خاص بود، لذا این ثروت ارزشمند اجتماعی باید حفظ شود و به آیندگان منتقل گردد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: اگر می بینید کار های بسیار خوب و بنیادی را بزرگان انجام داده اند، همه به برکت انقلاب اسلامی بوده که نمونه بارز آن برنامه های مؤمنانه مردم برای کمک به محرومان کشور در ایام کرونا می باشد.

وی تصریح کرد: رزمایش همدلی مومنانه در دنیا بی نظیر است، زیرا در برخی کشورها، صف مردم برای دریافت غذا، به بیش از ۷ کیلومتر می رسید، اما به رغم تحریم های ظالمانه استکبار، خوشبختانه در کشور ما مشکلی نداشتیم.

آیت الله علما با اشاره به اهمیت کشتی پهلوانی و اثرات ارزشمند آن در سطح اجتماع، تأکید کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی با استفاده از همین برنامه های عام پسند توانست، کارهای بزرگی در سطح استان کرمان انجام دهد، آن شهید بزرگ در تمامی شهر های استان کرمان، حسینیه ساخت و کار های عام المنفعه را از طریق همان حسینیه ها انجام می داد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه برخی کارها با پول انجام نمی شود، بلکه تدبیر و مدیریت بهینه می خواهد، اظهار داشت: باید با تدبیر و اندیشه جوانان و حتی کسانی که نسبت به انقلاب موضع درستی هم ندارند، جذب کنیم، زیرا این ها فرزندان ما هستند و سرمایه های انسانی این نظام و کشور می باشند.

 قبل از سخنان  آیت الله علما، مهندس سالار احمد زاده، عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه و رئیس هیأت کشتی استان گزارشی از برنامه کشتی پهلوانی ارائه داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha