جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله علماء در دیدا مسئولان امنیت فرودگاه بین المللی شهید اشرفی اصفهانی(ره) کرمانشاه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه: جمهوری اسلامی ایران به مدد همت و تلاش حافظان امنیت، امروز امن ترین کشور منطقه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، پیش از ظهر امروز در دیدار مسئولان امنیت فرودگاه بین المللی شهید اشرفی اصفهانی(ره)، بر لزوم هوشیاری بیش از پیش حافظان و مدافعان امنیت استان تأکید کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: امروز به کوری چشم دشمنان و جهان استکبار، زمین و آسمان ایران از امن ترین نقاط دنیاست، به گونه ای که روزانه بیش از هزار هواپیما از آسمان کشور رفت و آمد می کنند.

وی ادامه داد: اگر کشورهای دیگر بدانند در کشور ما نا امنی وجود دارد، هرگز اجازه تردد به هواپیماهای خود در آسمان کشور ما را نمی دهند.

آیت الله علما تصریح کرد: انگلستان خبیث موقعیت مرزهای اکثر کشورها را در گذشته ترسیم کرد و آن را به گونه ای طراحی کرد که مدام بین این کشور های همسایه درگیری و خشونت حاکم باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه بیان کرد: خوی استکباری آنان ایجاب می کند که مدام کشورها را درگیر جنگ و نا امنی ببینند، تا به اهداف شوم خود آسان تر برسند.

آیت الله علما اظهار کرد: اگر امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان ام القری، در دنیا شناخته می شود یک دلیل عمده آن همین امنیت پایدار حاکم بر کشور است.

وی در پایان گفت: در سایه امنیت است که اقتصاد، فرهنگ، سیاست و پیشرفت همه جانبه برای کشور به وجود می آید و این با تلاش های شبانه روزی شما حافظان و مدافعان امنیت به دست آمده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha