سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ شهادت کرمانشاه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، گفت: باید سرشاخه های اصلی جریان مخرب نفوذ فرهنگی در یکی از مراکز آموزش عالی استان که به مقام شامخ شهید مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی توهین کرده، شناسایی و مجازات شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه،  یکی از کارکنان دانشگاه رازی کرمانشاه در استوری اینستاگرام خود خانم زینب سلیمانی فرزند شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را «فرزند یک تروریست» خطاب کرده و در پست دیگری با تعریف و تمجید از «روح الله زم» معدوم او را آقازاده‌ی مردمی لقب داده بود.

جمعی از دانشجویان و دانشگاهیان استان کرمانشاه در بیانیه‌ای این اقدام هتاکانه را محکوم کردند و خواستار برخورد فوری و قاطع مسئولین دانشگاه و استان با این فرد هتاک شدند.

آیت الله علما، نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، امروز در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ شهادت که با حضور استاندار کرمانشاه، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی و برخی مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شد، اظهار داشت: اهانت یکی از کارکنان دانشگاه رازی، نسبت به سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی را محکوم کرد.

آیت الله علماء ادامه داد: این گونه حرکات مذبوحانه را نتیجه آشکار شکست استکبار، در عرصه های متعدد بین المللی از ایران دانست و خواستار شناسایی و مجازات سرشاخه های این جریان مخرب و موهن شد.

امام جمعه کرمانشاه افزود: با توجه به این که در آستانه دو رخداد مهم ۹ دی روز بصیرت و ۱۳ دی روز جهانی مقاومت، می باشیم، دشمنان بدانند این گونه تحرّکات محکوم به شکست بوده و مردم بصیر و انقلابی کرمانشاه جواب یاوه گویی آن ها خواهند داد.

وی تأکید کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند، ناتوی فرهنگی دشمن از گذشته علیه ملت ما شروع شده و مردم باید ضمن حفظ وحدت، هوشیاری خود را در همه اوقات حفظ نمایند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با تجلیل از استاندار کرمانشاه در محکومیت به موقع این اقدامات موهن و مخرب تصریح کرد: در این راستا از برنامه های استاندار در محکومیت به موقع اهانت یکی از کارمندان دانشگاه رازی نسبت به شهید حاج قاسم سلیمانی و همچنین عملکرد خوب استانداری در موضوع های سیل، زلزله و کرونا تجلیل می نمایم.

آیت الله علما، با اشاره به دیدار اخیر خانواده شهید سلیمانی با مقام معظم رهبری خاطر نشان ساخت: مقام معظم رهبری در این دیدار اخیر، از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان الگو و رمز انقلاب اسلامی یاد کردند.

 وی در پایان گفت: الگو و رمز انقلاب بودن سیدالشهدای مقاومت، برای همه ما بسیار حائز اهمیت باشد، که بدانیم جایگاه معنوی سردار دل ها در اندیشه و تفکر مقام معظم رهبری چگونه بوده است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
    6 1
    این خائن ها و فریب خوردگان باید مجازات شوند تا حد خود را بشناسند
    • سعید IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
      1 2
      قدر این رهبر،شبیه نعمات دیگه رو زمانی می دونی که اونو ازدست بدید, تاریخ شبیه ایشون رو به یاد نداره،عمرو عزتت مستدام رهبرم.
  • علی فرامرزی IR ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
    2 1
    حضرت آیت الله علماء! چرا استاندار در قضیه ماجرای تلخ تکیه معاون الملک نه اینکه سکوت کرد؟ بلکه موضمع را ماسمال می کرد. نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه: تکایای مذهبی جای ساختن تنبور و قهوه‌خانه سنتی نیست/ کرمانشاه دروازه کربلاست. پس در این جلسه چرا باید از چنین مسئولی تعریف و تمجید نمود؟!
  • IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    1 0
    استاندار کرمانشاه هم حداقل بخاطر تعریف و تمجید نماینده ولی فقیه در استان، مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری را بخاطر ماجرای تلخ اهانت به امکن مقدس همچون تکیه معاون الملک برکنر کند. منتظریم
  • رضا IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    1 2
    وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد....
  • ایزدی IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    1 0
    خاک برسرت کنن که اینقدر بی ادبی دنیا دارمکافاته ارهردست دادی پس خواهی گرفت
  • حسن IR ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    1 0
    افرادحقیروذلیل وبی بصیرت درتمام تاریخ بشربوده هستند وخواهند بود کسانی که نسل بشرسرشکسته ازوجودآنان است
  • گرامی DE ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
    1 0
    این فرد مجرم،استاد رسمی دانشگاه است نه کارمند.
  • قضاوت IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    0 1
    شما مگر قاضی هستید که قضاوت میکنید هنوز رمی اثبات نشده اگر خلافش ثابت بشه شرمنده خواهید شد