پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: مسئولین استانی باید هوشیار باشند، زیرا دشمنان از اسلام سیلی محکمی خورده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، نشست اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر کرمانشاه، با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری، اساتید حوزه های علمیه، دادستان و برخی مدیران دستگاه هایی اجرایی در محل حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.

در این نشست، آیت الله علما طی سخنانی اظهارداشت: شهدای انقلاب اسلامی به خاطر فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر شهید شدند، امیدوارم همه ما قدردان خون شهدا بوده و به مسئولیت خود، خوب عمل کنیم.

آیت الله علما با اشاره به آیات قرآن کریم ادامه داد: خداوند متعال در قرآن قسم یاد می کنند که فلاح و رستگاری و آزاد منشی در تزکیه می باشد لذا ما باید واقف باشیم که تربیت الهی و دینی در رعایت تقوای الهی می باشد.

وی تصریح کرد: اگر تربیت الهی نباشد، اتفاقی در جامعه حادث می شود که مشابه آن را در جوامع به ظاهر متمدن اروپا و آمریکا هر روز شاهد آن هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تأکید کرد: امام راحل با چنگ و دندان اسلام را احیاء و حفظ نمود و با دست خالی به میدان آمد و به خاطر همین اسلام عزیز بود که آن سخنان آتشین را علیه مسئولان آن زمان کشور ایراد می نمود.

آیت الله علما در ادامه گفت: حضرت امام(ره) با عظمت و حساسیت همه علما، مردم و حوزه های علمیه را خطاب قرار می داد که اسلام در خطر است، در حال حاضر هم همه ما وظیفه داریم، گوش به فرمان رهبری حکیم بوده و آماده اجرایی نمودن دستورات معظم له باشیم.

امام جمعه کرمانشاه با محکوم کردن برنامه های ضد فرهنگی اخیر در برخی تکایای شهر کرمانشاه تصریح کرد: زنده یاد معاون الملک به چه منظوری تکیه را بنا نهاد؟ مگر به جز برای روضه و عزاداری امام حسین(ع) بود؟ پس چرا افرادی حساب شده و با برنامه در آن مکان مقدس برنامه هایی ضد فرهنگی برگزار می کنند که در راه ترویج فرهنگ غربی می باشد.

وی افزود: مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب بیدار هستند و اگر مسوؤلان در میدان نباشند، مردم وارد صحنه شده و کارهای اساسی و لازم را انجام می دهند.

گفتنی است: قبل از سخنان آیت الله علما تنی چند از مسئولین حاضر به ارائه دیدگاه های خود پرداختند.

/.انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha