جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سردار کامرانی صالح

حوزه/ فرمانده سابق انتظامی استان همدان گفت: در برخورد با اراذل ‌و اوباش بسیار سختگیر و جدی است و نمونه آن نیز در شهادت حجت‌الاسلام مصطفی قاسمی مشاهده کردیم که در کمترین زمان قاتل شناسایی و به درک واصل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، سردار بخشعلی کامرانی صالح، پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره فعالیت های ۳۷ ساله خود اظهار داشت: خدمت در نظام اسلامی آن هم برای یک لحظه توفیقی الهی است و خدا را شاکرم که توفیق ۳۷ سال خدمت در نظام اسلامی را دارا بوده‌ام.

وی به تشریح اقدامات صورت گرفته در دوره سه ساله مسئولیت خود در استان همدان، خاطر نشان کرد: در زمان معارفه برنامه‌ای در ۱۱ بند برای اجرا تدوین شده بود و روز گذشته زمانی که این موضوعات را مشاهده می کردم تا حد مطلوب در این مدت اجرایی شده بودند.

سردار کامرانی صالح با تاکید بر اینکه ارتقای بنیه فرهنگ، ایثار و شهادت از اولویت‌های اصلی در استان بود، مطرح کرد: جان‌فشانی و شهادت نیروهای انتظامی در صحنه های مختلف تنها گوشه ای از اقدامات و مجاهدت‌هایی است گه در راستای ایجاد امنیت انجام شده است.

وی با بیان اینکه فرماندهی انتظامی استان در سه مرحله به توزیع کمک‌های مؤمنانه بالغ بر ۶۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان پرداخت، گفت: ارتقای سطح رزمی، دفاعی و عملیاتی از دیگر فعالیت‌هایی بود که در دوره گذشته مورد تاکید قرار گرفت و به دستاورد های خوبی نیز در این راستا دست پیدا کردیم.

فرمانده سابق انتظامی استان همدان گفت: در برخورد با اراذل ‌و اوباش بسیار سختگیر و جدی است و نمونه آن نیز در شهادت حجت‌الاسلام مصطفی قاسمی مشاهده کردیم که در کمترین زمان قاتل شناسایی و به درک واصل شد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص اعتراضات پس از گرانی بنزین ابراز کرد: در آن اعتراضات استان همدان از معدود استان‌هایی بود اجازه ندادیم خسارتی به آن وارد شود و حتی در اغتشاش زندان همدان نیز با حضور به موقع اعضای شورای تأمین توانستیم این مسئله را به‌خوبی مدیریت و مهار کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha