شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شمس

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین، شمس مدیر حوزه علمیه استان یزد، در پیامی روز تبلیغ را به فعالان این عرصه تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار «حوزه» از یزد، حجت الاسلام و المسلمین شمس مدیر حوزه علمیه استان یزد، به مناسبت روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی پیامی به شرح ذیل صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

تبلیغ دین، انجام رسالت الهی و مسئولیت جانشینی پیامبران صلی الله علیه و آله است. خداوند می فرماید: «الَّذینَ یُبَلِّغُونَ رِسالاتِ اللَّهِ وَ یَخْشَوْنَهُ وَ لا یَخْشَوْنَ أَحَداً إِلاَّ اللَّه»؛ احزاب:۳۹،  «کسانی که رسالت های الهی را ابلاغ می کنند و از او می ترسند و از هیچ کس جز خدا، ترسی ندارند.»

خداوند، بندگانش را دوست دارد و از نشانه های این دوستی آن است که آنان را به حال خود رها نکرده، بلکه به برکت تبلیغ و تلاش پیامبران، درِ سعادت و کمال را بر آنان گشوده است. این دوستی خداوند به بندگان خویش، بعد از پیامبران الهی و اهل بیت علیهم السلام، در وجود مبلّغان حقیقی ادامه پیدا کرد؛ ره نمایانی که قدم در جای پای آن بزرگواران نهادند و همانند آنان، به حال انسان ها دل سوز بوده و هستند.

اینجانب روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی را به تلاش گران عرصه تبلیغ دین و ادامه دهندگان راه انبیاء و اولیاء تبریک گفته و توفیقات روزافزون همگان را از خداوند عزوجل خواهانم.

محمد شمس

مدیر حوزه علمیه استان یزد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha