جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مدیر حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه از برگزاری امتحانات پایان ترم مدارس علمیه استان کرمانشاه به صورت حضوری خبر داد.

حجت الاسلام صادق ایرانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به اینکه اولویت در مدارس علمیه استان، حفظ سلامتی طلاب است، اظهار داشت: با رعایت توصیه ها، پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، امتحانات سطح یک حوزه علمیه کرمانشاه به صورت حضوری برگزار می گردد.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه با آغاز شیوع ویروس منحوس در کشور که تعطیلی دروس حوزوی را در پی داشت، ادامه داد: فعالیت آموزشی، تهذیبی و  مشاوره ای، مدیران و اساتید مدارس علمیه جای تشکر دارد.

حجت الاسلام ایرانی اظهار کرد: طلاب در ایام تعطیلی مدارس با تلاش مدیران و اساتید دروس را به صورت مجازی فرا گرفته و از راهنمایی آنها نهایت بهره را برده اند و اکنون نیز مشغول امتحانات خرداد ماه می باشند.

وی خاطرنشان کرد: رعایت حفظ سلامت طلاب شرکت کننده در امتحانات پایان ترم، همراه با ضد عفونی مدارس و رعایت اصول بهداشتی در اولویت برنامه های مدیران مدارس است.

حجت الاسلام ایرانی ادامه داد: با توجه به تفاوت ساعات امتحان طلاب در پایه های مختلف، حضور یک یا ۲ پایه در جلسه امتحان با در نظر گرفتن فاصله های متعارف به معنای اجتماع نخواهد بود.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه یادآور شد: براساس هماهنگی با مدیران مدارس، ماسک رایگان در اختیار طلاب شرکت کننده در امتحانات قرار داده می شود.

وی در پایان از فعالیتهای گروه های جهادی طلاب جهادی که دوشادوش مدافعان سلامت در بیمارستانها و ضد عفونی معابر در ایام شیوع کرونا، با روحیه انقلابی و بدون ادعا خدمت رسانی کردند، تشکر کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha