جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سرمست

حوزه/استاندار قم گفت: دانشگاه ها و حوزه های علمیه قاعدتاً باید برنامه های خود را برای آموزش غیرحضوری تنظیم کنند و حتی در باب امتحانات هم هر جا پروتکل های بهداشتی رعایت نشد، زمینه مجازی بودن آن فراهم شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، بهرام سرمست عصر امروز در جلسه ستاد مبارزه با ویروس کرونا که در سالن کرامت استانداری برگزار شد، عنوان کرد: استان قم در حال حاضر در وضعیت زرد قرار دارد و هیچ تضمینی وجود ندارد که ما به وضعیت بحرانی بازنگردیم.

وی افزود: دانشگاه ها و حوزه های علمیه قاعدتا باید برنامه های خود را برای آموزش غیرحضوری تنظیم کنند و حتی در باب امتحانات هم هر جا پروتکل های بهداشتی رعایت نشد، زمینه مجازی بودن آن فراهم شد.

استاندار قم گفت: ما در مقایسه با بسیاری از کشورهای دنیا در مقابله با کرونا عملکرد بهتری داشته ایم و از نظر زیرساختی در طول چند سال گذشته اقدامات مهمی رقم خورده که امروز این زیرساخت ها خود را نشان داده است.

سرمست ادامه داد: مهمترین اصلی که در نظام اجرایی به آن نیاز داریم، دولت الکترونیک و الکترونیکی کردن تمامی فرآیندها است.

وی خاطرنشان کرد: زیرساخت های ارتباطی و اطلاع رسانی هم به شکل گسترده ای فراهم شده و امروز در حوزه ها و دانشگاه ها و مدارس ما نشان دادیم که می توانیم آموزش ها را به بستر فضای مجازی منتقل کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha