شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
محسن مسعودیان راد - امداد سمنان

حوزه/ مسعودیان راد گفت: عقیده داریم که کمیته امداد باید به منظور حمایت از ایتام و نیازمندان ، استراتژی خود را از حمایتی به توانمند سازی فعال تغییر دهد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، محسن مسعودیان راد، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان، در دیدار استاندار سمنان با بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور، به میزبانی دفتر این نهاد در تهران، اظهار داشت: از نگاه ویژه استاندار سمنان به محرومین و اقشار کم درآمد نهایت تشکر و امتنان را دارم .

وی تصریح کرد: طرح شتابا ( شبکه توانمند سازی ایتام در بورس ایران) ، که از ابتکارات استاندار سمنان می باشد ، نشان از تدبّر و دور اندیشی استاندار سمنان دارد.

مسعودیان راد با بیان اینکه استاندار سمنان با قبول حضانت چند کودک بی سرپرست و ایجاد کد بورسی برای ایتام ، عملا مسیر جدیدی را در مسیر حمایت و خدمات رسانی به ایتام آغاز نمود، افزود: اجرای آزمایشی طرح شتابا از ۱۴ اسفندماه۹۸ بر اساس پیشنهاد استاندار سمنان در سطح استان آغاز شد و در حال حاضر نمونه عملی و تجربه ی موفقی از اجرای این اقدام در استان سمنان موجود است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه پیشنهاد استاندار سمنان،  بعنوان  یک طرح ملی به هیات دولت ارائه شده است، خاطرنشان کرد: پس از دستور رئیس جمهور مبنی بر بررسی و اجرای این طرح ، اقدامات مناسبی از سوی دکتر جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور در حال انجام است .

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان با بیان اینکه عقیده داریم که کمیته امداد باید بمنظور حمایت از ایتام و نیازمندان ، استراتژی خود را از حمایتی به توانمند سازی فعال تغییر دهد، گفت: در اجرای طرح شتابا ،  مرکز نیکوکاری بازار سرمایه در کمیته امداد استان سمنان شکل گرفته است .

وی افزود: در اجرای این طرح ، صرفا ورود و ثبت نام مددجویان در بورس مد نظر نیست ، بلکه تلاش بر آن است که مدیریت بازار بورس را برای این عزیزان بر عهده بگیریم و بی شک این اقدام منشاء تحول خواهد شد، حفظ کرامت انسانی مدد جویان از اهم اهداف و سیاست های کمیته امداد امام خمینی(ره) است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رستم بلوچ لاشاری IR ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    0 0
    سلام رستم بلوچ لاشاری هستم کمیته امداد 2سال ثبت سیستم هستم خقوق من نمیاد پگیرباشید مسولین تاخقوق کمیته امدادمابیاد حساب کمیته امدادحمایتی بازکردم کمیته تعیدکرده تاالان خققرمن نمیاید