چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
سبک زندگی

حوزه/ مسئول واحد فرهنگی معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان از اتمام اولین دوره مجازی سبک زندگی اسلامی برای طلاب و روحانیون به صورت مجازی خبرداد.

حجت الاسلام مجتبی امیریان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در اصفهان اعلام کرد: اولین دوره سبک زندگی اسلامی حوزه علمیه اصفهان به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در فضای مجازی و بصورت عمومی برگزار شد.

وی، میزان استقبال طلاب و مردم از این دوره بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: حدود 415نفر از طریق پیام رسان ایتا ثبت نام کردند و در کانال معرفی شده براساس برنامه ریزی این دوره، 75کلیپ از حدود 10استاد بمدت30روز و27ساعت آموزشی، بصورت صوتی و تصویری بارگذاری شد.

مسئول واحد فرهنگی معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان در مورد کیفیت دوره، گفت:مسلماً به عنوان اولین دوره با نواقصی برخورد نمودیم و با محدودیت هایی در دعوت از اساتید به دلیل شرایط بیماری در کشور مواجه بودیم، ولی سعی شد از بهترین اساتید حوزوی استان بهره مند شویم و حتی بخاطر محدودیت زمانی، کلیپ های زیادی از اساتید در کانال و سایت های اطلاع رسانی بارگذاری نشد.

وی در مورد آزمون های پایانی و منتخبین دوره بیان داشت: در پایان دوره 50 سوال مطرح گردید که دانش پژوهان می بایست به بیش از 40سوال، پاسخ صحیح می دادند، در کنار این مطلب شرکت کنندگان باید از حداقل سه استاد 9تقریر را بصورت کامل در قالب ورد یا پاور ارسال می کردند.

امیریان در پایان گفت: این تجربه بسیار خوبی بوده و مقدمه برگزاری دوره تکمیلی به صورت مجازی می باشد که پیش نویس آن آماده و بزودی اجرا می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha