سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
روحانیون مشاور جهادی

حوزه/ گروه «جمعیت همراهان جهادی» در راستای آموزش و انتقال تجربیات به طلاب جهت حضور در بیمارستان‌های کرونایی و خدمت‌رسانی به بیماران، در بیمارستان رازی اهواز، شروع به کار کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، گروه «جمعیت همراهان جهادی» متشکل از اساتید و روحانیون جهادی قم، در راستای آموزش طلاب جهت خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی در بیمارستان رازی اهواز شروع به کار کرده‌اند.

در این راستا علیرضا داووی، مسئول رسانه جمعیت همراهان جهادی قم، با اشاره به حضور جمعی از روحانیون جهادی قم در اهواز برای خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی و کمک به کادر درمان و پزشکی، اظهارداشت: جمعیت همراهان جهادی، پس از ارزیابی‌های اولیه انجام شده در برخی شهرهای استان خوزستان، «اهواز» را به‌عنوان مهم‌ترین نقطه انتخاب کرده و بدین ترتیب اعضای خود را در بیمارستان رازی اهواز جهت انتقال تجربیات به طلاب بومی، مستقر کرده است.

وی با بیان اینکه روز گذشته فعالیت «جمعیت همراهان جهادی» به‌صورت رسمی در بیمارستان رازی اهواز با تقدیر از کادر درمان و پزشکی آغاز شد، گفت: از امروز یک گروه ۱۲ نفره برای همراهی با بیماران، وارد بیمارستان شده و در ۲ نوبت صبح و بعد از ظهر، فعالیت‌های جهادی خود را دنبال می‌کنند.

داوودی، با دعوت از طلاب و روحانیون جهادی برای حضور در بیمارستان‌های کرونایی اهواز، بیان کرد: فراخوان گسترده‌ای برای طلاب و روحانیون جهادی جهت حضور در بیمارستان‌های کرونایی اهواز به‌عنوان «همراهان جهادی» صادر شده که إن‌شاءالله قرار است ظرف یک هفته آینده ۳۰ نفر از طلاب جهادی قم به گروه فعلی اضافه شوند.

عضو تشکل جمعیت همراهان جهادی قم، در پایان با بیان اینکه جامعه هدف این گروه، استقرار طلاب جهادی در کلیه بیمارستان‌های کرونایی اهواز است، گفت: اهواز ۵ بیمارستان مخصوص بیماران کرونایی دارد که در مرحله اول، طلاب و روحانیون را در بیمارستان رازی اهواز مستقر کرده‌ایم، اما إن‌شاءالله به‌محض جذب نیروهای جهادی، سایر بیمارستان‌ها را نیز تحت پوشش فعالیت‌های خود قرار خواهیم داد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha