دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام برهانی

حوزه/ برگزاری «دوره حفظ موضوعی قران کریم»، «مسابقه آشنایی با سازمان تبلیغات» «آیین افتتاحیه دفتر جمعیت بانوان فرهیخته» و «تقدیر از چهره‌های پیشکسوت عرصه دینی و تبلیغی» از جمله برنامه‌های پیش روی تبلیغات اسلامی هویزه، در هفته تبلیغ و اطلاع‌رسانی است.

حجت‌الاسلام برهانی، مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی، اظهارداشت: تأسیس این سازمان از ابتکارات و افق نگری‌های حکیمانه امام راحل(ره) بود و ضرورت وجود چنین نهاد انقلابی، برای نشر آرمان‌های انقلاب و گسترش اسلام ناب محمدی همواره احساس می‌شود.

وی افزود: هم‌زمان با فرا رسیدن یکم تیر سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم تفقد از خانواده‌های متعفف و استمرار اجرای رزمایش مواسات و همدلی، اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه اقدام به توزیع کارت‌های هدیه به ارزش ریالی جمعاً ۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال میان خانواده‌های متعفف نمود.

حجت‌الاسلام برهانی، با اشاره به طرح‌های کمک‌رسانی سازمان تبلیغات اسلامی، گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا، سازمان تبلیغات اسلامی در قالب طرح‌های کمک‌رسان در چندین مرحله از خانواده‌های محروم و نیازمند حمایت کرده است.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه در پایان با اشاره به برخی برنامه‌های پیش رو در هفته تبلیغ عنوان کرد: برگزاری «دوره حفظ موضوعی قران کریم»، «مسابقه آشنایی با سازمان تبلیغات» «آیین افتتاحیه دفتر جمعیت بانوان فرهیخته» و «تقدیر از چهره‌های پیشکسوت عرصه دینی و تبلیغی» از جمله برنامه‌های پیش روی این اداره در هفته تبلیغ و اطلاع‌رسانی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha