جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
همایش گام دوم تبلیغ در اهواز

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، خواستار استمرار طرح تبلیغی «انصارالحجه» در خوزستان شد و بیان کرد: تجربه‌ی موفق تبلیغ چهره به چهره روحانیون اهوازی در ماه مبارک رمضان که با طرح انصار الحجه شناخته شد بسیار مفید بود که در شرایط کنونی باید ادامه پیدا کند و در تمام استان انجام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری، رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، در همایش گام دوم تبلیغ که به مناسبت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد، عنوان کرد: امیدواریم با پایان این ویروس منحوس،  مجالس، هیئات و نماز جماعت مساجد کما فی السابق برگزار شوند.

وی افزود: باید این مطلب برای همه روشن شود که تذکرات و هشدارهای مسئولین در خصوص کرونا از روی دلسوزی بوده و مبلغین و روحانیون باید قبل از مردم به این هشدارها و تذکرات پایبند باشند.

رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، عنوان کرد: وقتی یک روحانی با عمل خویش مانند زدن ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، پایبند دستورات بهداشتی باشد، مسلماً مردم نیز بیش از پیش این مسائل را رعایت خواهند کرد.

در این مراسم که با تقدیر از فعالان عرصه‌های تبلیغ اجتماعی و جهاد روایت همراه بود، آیت‌الله موسوی جزایری از مبلغین خواست که با تمام توان به امر تبلیغ مشغول شوند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، همچنین افزود: ما در شرایط این‌چنینی‌ مانند کرونا نباید منفعلانه عمل کنیم! بلکه با برنامه‌ریزی برای تبلیغ دین باید حضور فعال داشته باشیم.

آیت‌الله موسوی جزایری در پایان اظهارداشت: تجربه‌ی موفق تبلیغ چهره به چهره روحانیون اهوازی در ماه مبارک رمضان که با طرح انصار الحجه شناخته شد بسیار مفید بود که در شرایط کنونی باید ادامه پیدا کند و در تمام استان انجام شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha