جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شهید نسیم افغانی

حوزه/ دبیر هیئت علمدار کربلا-افغانستانی های مقیم قم – بابیان این‌که بازگشت پیکر شهید نسیم افغانی نشانه دهنده همبستگیِ دو ملت مجاهد ایران و افغانستان است، گفت: تشییع پیکر مطهر این شهید در افغانستان دیدنی خواهد بود.

محمد شاه عبادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به شهادت شهید نسیم افغانی در دوران ۸سال دفاع مقدس، اظهار داشت: بازگشت پیکر این شهید نشانه‌ای است برای همبستگیِ دو ملت مجاهد ایران و افغانستان که در سال‌های اخیر در برابر مستکبران عالم ایستاده‌اند.

وی به‌فرمان رهبر انقلاب برای تدفین پیکر این شهید در حرم امام رضا (ع) اشاره کرد و ابراز داشت: تدفین و تشییع این شهید در حرم امام مهربانی‌ها نشان از حس محبت و قدردانی کشور ایران در برابر شهدای افغانستانی است.

شاه عبادی تصریح کرد: رشادت‌های جوانان جبهه مقاومت در سال‌های اخیر موجب شد که تروریست و دشمنان اهل‌بیت (ع) نتوانند ذره‌ای آسیب به حرم‌های مبارک اهل‌بیت (ع) برسانند و علاوه بر این نقشه‌های شوم استکبار را خنثی کردند.

وی با بیان این‌که شهادت نسیم افغانی باعث ایجاد موج همدلی بین ملت دو کشور ایران و افغانستان شد، گفت: تشییع پیکر مطهر این شهید در افغانستان دیدنی خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha