شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سرهنگ سلامی - سمنان

حوزه/ سلامی گفت: پارک موزه سمنان که از مصوبه‌های سفر رهبر معظم انقلاب به استان است تاکنون ساخت ساختمان اصلی آن ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، سرهنگ محمد حسن سلامی، امروز در جلسه هیئت مدیره مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان سمنان، در سالن جلسات معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اظهار داشت: ۱۵ موزه دفاع مقدس در کشور وجود دارد که سه موزه آن مصوب سفر رهبر معظم انقلاب به استان‌های مختلف کشور است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان تصریح کرد: پارک موزه سمنان که از مصوبه‌های سفر رهبر معظم انقلاب به استان است تاکنون ساخت ساختمان اصلی آن ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود: اولین قرارداد موزه آرایی با پیمانکار منعقد شده است و تلاش می‌شود از مجموع هشت گالری، چهار گالری تا پایان سال جاری، تکمیل شود.

سرهنگ سلامی خاطرنشان کرد: ۳۰ میلیارد ریال از مصوبه‌های سفر ریاست جمهوری به استان سمنان باقی‌مانده است که امیدواریم با پیگیری‌های مستمر این اعتبار جذب شود.

وی با بیان اینکه قرار است شهرداری سمنان سالانه ۵۰ میلیارد ریال اعتبار در پارک موزه دفاع مقدس هزینه کند و در ۲ سال گذشته این شهرداری از مجموع ۱۰۰ میلیارد تعهد، ۳۳ میلیارد ریال آن را عملیاتی کرده است، گفت: از تلاش‌های دستگاه های اجرایی استان در ساخت طرح های پارک موزه دفاع مقدس نهایت قدردانی را دارم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha