پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام آزادی خواه - نماینده مجلس

حوزه/ حجت‌الاسلام آزادیخواه گفت: در مجلس یازدهم قطعاً شفافیت عملکرد نمایندگان و وضعیت آنان و نه فقط شفافیت آرا دنبال خواهد شد. این شفافیت در حوزه دریافتی‌ها، حقوق، دستمزد، حضور و غیاب، سفرهای خارجی، اموال و املاک نماینده خواهد بود.

حجت‌الاسلام احد آزادیخواه، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری «حوزه»، درباره شفافیت در مجلس اظهار داشت: پیش‌بینی من آن است عقده‌ای که در مجلس دهم به کام خیلی از نمایندگان آن ماند و در دل مردم هم باقی ماند، در مجلس یازدهم با عنوان شفافیت حداکثری عملیاتی شود.

بیشتر بخوانید:

صفحه ویژه «مطالبات فرهنگی رهبر انقلاب از مجلس یازدهم» در خبرگزاری حوزه راه اندازی شد

وی افزود: در مجلس یازدهم قطعاً شفافیت عملکرد نمایندگان و وضعیت آنان و نه فقط شفافیت آرا دنبال خواهد شد. این شفافیت در حوزه دریافتی‌ها، حقوق، دستمزد، حضور و غیاب، سفرهای خارجی، اموال و املاک نماینده خواهد بود، ضمن اینکه این بسته شفافیت باید در اختیار مردم باشد.

نمایند مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طرح شفافیتی که اخیراً در مجلس توسط هیأت رئیسه اعلام وصول شده، جزئی است و نمایندگان با وجود آن که کلیت آن را پذیرفتند، اما سعی خواهیم کرد  تمامی این مباحث را در آن گنجانده و گسترش کیفی و کمی لازم را به طرح شفافیت بدهیم.

حجت‌الاسلام آزادیخواه تصریح کرد: قطعاً مجلس یازدهم در زمینه عملیاتی کردن شفافیت عملکرد نمایندگان، هدیه خوبی را به مردم خواهد داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha