جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله سعیدی

حوزه/ امام جمعه قم گفت: تلاش برای تثبیت ولایت یکی از وظایف اصلی همه مردم است چرا که همه عمر و تلاش ما باید در جهت رضای اهل‌بیت (ع) و ترویج دین متمرکز شود تا بتوانیم وظیفه خود را به‌ خوبی ایفا کنیم و ولایت مداری رمز موفقیت در این مسیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت الله سیدمحمد سعیدی عصر امروز در آیین افتتاح ۱۱۰ پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری قم با اشاره به اهمیت تبرک اعمال انسان به نام ائمه اطهار (ع) اظهار داشت: انتخاب عدد ۱۱۰ برای افتتاح پروژه‌ها نشان‌دهنده ارادت مردم و مسئولان در نظام جمهوری اسلامی به مسئله ولایت است.

وی خدمت به مردم در هر لباس و موفقیتی را قابل‌تقدیر دانست و افزود: خدمت  به مردم در حوزه سلامت و یا کسانی که در انجام تغسیل و اعمال شرعی از دنیا رفتگان خدمت کردند قابل‌تقدیر بوده و تمام این خدمات برای نظام و اهل‌بیت (ع) به‌ عنوان یک وظیفه انجام ‌شده است.

تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س) به بزرگداشت هفته قوه قضائیه نیز اشاره کرد و گفت: شهید بهشتی و همراهانشان ناجوانمردانه در این ایام به شهادت رسیدند و دشمنان اسلام برای اقدام جنایتکارانشان جشن گرفته و برای تضعیف نظام تلاش کردند.

وی خنثی شدن توطئه‌های دشمنان را نیازمند هوشیاری و تدبیر دانست و تصریح کرد: خوشبختانه ریاست قوه قضائیه را کسی امروز بر عهده دارد که دستگاهی را که محل طمع دشمنان است را به‌ خوبی غربال کرده و پاک‌سازی می‌کند.

آیت‌الله سعیدی برخورد با مفسدان و دشمنان داخلی را عامل ایجاد امید در جامعه خواند و تأکید کرد: امیدواریم با عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری و توجه به دغدغه‌های ایشان روزبه‌روز در رسیدن به موفقیت سرعت بیشتری داشته باشیم.

امام‌ جمعه قم ادامه داد: تثبیت ولایت به برکت حضرت معصومه (س) امری واقعی بوده و یکی از فرازهای زندگی این بزرگوار ارادت وی به ولایت بوده و نقش مهمی در این حوزه ایفا کرده است.

وی به بانوان دینی که در تثبیت ولایت نقش داشته‌اند اشاره کرد و بیان کرد: حضرت خدیجه(س)، حضرت زهرا(س)، حضرت زینب(س) و حضرت معصومه(س) از زنان تأثیرگذار تاریخ اسلام در حمایت از ولایت بوده‌اند.

آیت‌الله سعیدی کسانی را که اموال مردم را به غارت می‌برند مورد خطاب قرارداد و ابراز کرد: عمر انسان کمتر از صدسال بوده و چطور می‌خواهند در این عمر کوتاه پاسخگو بوده و ارزش این ننگ را نخواهد داشت.

انتهای پیام   ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha