دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دوچرخه سوار

حوزه/ خادمان دوچرخه‌سوار حرم مطهر امام رضا علیه‌السلام هم‌زمان با ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها و آغاز دهه کرامت از قم به مشهد رکاب خواهند زد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، گروه دوچرخه‌سواری ارادتمندان امام رضا علیه‌السلام متشکل از ۲۵ نفر از خادمان افتخاری یگان امنیت حرم مطهر علی بن موسی الرضا علیه‌السلام برای نهمین سال متوالی با شعار یا جواد الائمه ادرکنی از حرم حضرت معصومه سلام الله علیها تا حرم علی بن موسی الرضا علیه‌السلام رکاب خواهند زد.

این حرکت دوچرخه سواران با آغاز دهه کرامت و هم‌زمان با ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها از قم آغاز و در روز ۱۱ ذی القعده همزمان با ولادت امام رضا علیه‌السلام در مشهد به اتمام خواهد رسید.

مسیر حرکت این کاروان عصر سه شنبه سوم تیرماه از حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها آغاز و در ادامه مسجد مقدس جمکران، حرم امام خمینی(ره)، حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و سپس گرمسار، سمنان، دامغان، شاهرود، سبزوار، نیشابور و مشهد خواهد بود.

لازم به ذکر است: حرکت دوچرخه‌سواران هرساله با حمل پرچم گنبد مطهر امام رضا علیه‌السلام و تبرک جستن مردم به این پرچم همراه بوده است، امسال به خاطر بیماری کرونا از تبرک جستن مردم به پرچم جلوگیری خواهد شد و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با تقسیم متبرکات حرم امام رضا علیه‌السلام و حرم حضرت معصومه سلام الله علیها در میان مردم همراه خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha