جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
فقرا و مستمندان

حوزه/ معاون توسعه و مشارکت های مردمی کمیته امداد استان سمنان از کمک ۱,۹ میلیارد تومانی حامیان اکرام، ایتام، محسنین و شفا دردوماهه نخست سال جاری خبر داد و گفت: کمک های حامیان نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشد ۶۰ درصدی همراه شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حسن ویلان، در گفتگو با خبرنگاران، با بیان اینکه ۳۶۷۴ حامی جدید در استان سمنان حمایت از ۵۳۸۰ کودک نیازمند در استان سمنان را برعهده گرفتند، اظهار داشت: در پویش جذب حامی اقشار مختلف مردم استان به کمک کودکان معنوی خود شتافتند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه کمک نقدی حامیان به ایتام دراین مدت دو ماهه به یک میلیارد تومان رسید، تصریح کرد: ۵۰۰ میلیون تومان در قالب کمک کالا، ۴۰۰ میلیون تومان خدمات رایگان به فرزندان ایتام بوده است.

وی با بیان اینکه مراکز نیکوکاری در کنار کمیته امداد با شناسایی کودکان نیازمند، اقدام به جذب حامی می کنند و در دو ماهه نسخت سال جاری ۳۰۰ میلیون تومان از طریق حامیان به کودکان معنوی خودشان کمک کرده اند، افزود:  ارسال عدد ۱۴ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۳، پایگاه اینترنتی  https://ekram.emdad.ir و مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) از روش‌های ثبت‌نام در این طرح است.

ویلان خاطرنشان کرد: میانگین دریافتی هر فرد در طرح اکرام ایتام در استان سمنان بیش از ۳۵۰ هزار تومان است.

مردم نیک‌اندیش استان سمنان می‌توانند با مراجعه به سایت کمیته امداد به آدرس https://portal.emdad.ir در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت و کمک‌های خود را به دست فرزندان نیازمند برسانند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha