دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
اینستا

حوزه/ خوش به حال آقای صادقی، پرونده اش روشن است. شرح وظایف معلوم و گزارش کار مشخص. هرکس سوابق کار ایشان را مرور کند تصدیق می‌کند هر چه در توان داشته انجام داده و به اصطلاح کم نگذاشته است. خدا به داد ما برسد که کارمان هزار راه در رو دارد. ما طلبه‌ها، ما اساتید، ما مبلغان، ما پژوهشگران، ما مدیران، ما ... . خیلی وقت‌ها دیگر خودمان هم نمی‌فهمیم با خودمان چند چندیم. خواه ناخواه دین و دنیای بسیاری به هر عمل و نظرمان گره خورده است. چقدر ظلوم و جهولیم!

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدحسین بهرامی مدیر مرکز فناوری اطلاعات حوزه‌های علمیه که به تازگی رئیس مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور نیز شده، با انتشار این عکس در شبکه اجتماعیش نوشته است:

مراسم بازنشستگی آقای صادقی عزیز در مرکز تخصصی حدیث حوزه برگزار شد.
به هر زحمتی بود خودم را رساندم. مراسم گرم و متواضعی بود. بچه‌های تخصصی حدیث که فقط چند ساعت در روز آقای صادقی را می‌دیدند علاقه زیادی به ایشان پیدا کرده بودند؛ اما آقای صادقی برای شهیدینی‌های دهه هفتاد فرق می‌کند، آقای صادقی هم پدر بود هم مادر. از صبح علی الطلوع در آشپزخانه مشغول تهیه صبحانه و ناهار و شام بچه‌ها بود. آشپزخانه‌ در قلب مدرسه و محل تردد بود و آقای صادقی به عنوان یک بزرگتر، مشاور و حلال بسیاری از مسایل و مشکلات طلاب.
خوش به حال آقای صادقی، پرونده اش روشن است. شرح وظایف معلوم و گزارش کار مشخص. هرکس سوابق کار ایشان را مرور کند تصدیق می‌کند هر چه در توان داشته انجام داده و به اصطلاح کم نگذاشته است. خدا به داد ما برسد که کارمان هزار راه در رو دارد. ما طلبه‌ها، ما اساتید، ما مبلغان، ما پژوهشگران، ما مدیران، ما ... . خیلی وقت‌ها دیگر خودمان هم نمی‌فهمیم با خودمان چند چندیم. خواه ناخواه دین و دنیای بسیاری به هر عمل و نظرمان گره خورده است. چقدر ظلوم و جهولیم!
خدا کند روزی که پرونده عمل ما بسته می‌شود، بتوانیم مثل آقای صادقی عزیز سرمان را بالا بگیریم و در آینه اعمالمان به گذشته لبخند بزنیم، آمین یا رب العالمین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha