جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
برازش

حوزه / رضا برازش گفت: با توجه اینکه در حوزه های علمیه، نویسندگان و پژوهشگران فرهیخته ای حضور دارند که آثار ماندگاری تولید و نشر کرده اند، جشنواره فرهنگی و هنری امام رضا(ع)، به همکاری و حضور حوزه های علمیه نیاز دارد.

رضا برازش، مدیر عامل بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع)، ظهر امروز در حاشیه نشست خبری هجدهمین جشنواره فرهنگی هنری امام رضا (ع)، در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در مشهد  گفت: این مجموعه آمادگی دارد که با مجموعه های حوزوی کشور در عرصه فرهنگی و پژوهشی همکاری ویژه داشته باشد.

مدیر عامل بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) افزود: با توجه اینکه در حوزه های علمیه، نویسندگان و پژوهشگران فرهیخته ای حضور دارند که آثار ماندگاری تولید و نشر کرده اند، جشنواره فرهنگی و هنری امام رضا(ع)، به همکاری و حضور حوزه های علمیه نیاز دارد.

وی ادامه داد: برنامه های هجدهمین جشنواره امام رضا (ع) به مناسبت دهه کرامت امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا با تغییر رویکرد همراه بوده است، به همین منظور برنامه ها با گرایش به سمت فضای مجازی اجرا می شود .

برازش با بیان اینکه جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع)، خلق اثر و ترویج آثار مرتبط با حضرت را دنبال می کند، اظهار کرد: حمایت از آثارپژوهشی، هنری و فرهنگی و همچنین تولیدکنندگان این آثار از اهداف جشنواره امام رضا(ع) است .

وی از تشکیل بانک اطلاعات رضوی خبر داد و گفت: تمام تولیدات فرهنگی و هنری مرتبط با امام رضا (ع) از جمله کتاب، آثار هنری و پژوهشی در حال گرد آوری است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha