چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
دیدار  طلاب و اساتید مدرسه علمیه قائم چیذر تهران با آیت الله العظمی نوری همدانی

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: مسئولان باید در زمینه امنیت، عدالت و ارزانی و نعمت احساس وظیفه کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حضرت آیت الله نوری همدانی ظهر امروز در دیدار با سردار میرفیضی، فرمانده نیروی انتظامی استان قم، ضمن تبریک میلاد حضرت معصومه (س) و دهه کرامت به وضعیت کنونی کشور در جهان اشاره کرده و بیان داشتند: جمهوری اسلامی ایران امروز در برابر دنیا قرار گرفته است؛ به طوری که آمریکا، صهیونیسم و کشورهای وابسته آن ها شبانه روز در حال توطئه افکنی علیه نظام هستند.

ایشان به وظایف نیروی انتظامی اشاره‌ کرده و بیان داشتند: کار نیروی انتظامی برقراری امنیت است و در کنار این موضوع باید در رعایت عدالت و حقوق مردم نیز سرلوحه باشد.

معظم له با اشاره به حدیثی از امام صادق علیه السلام تصریح کردند: مسئولان باید در زمینه امنیت، عدالت و ارزانی و نعمت احساس وظیفه کنند.

ایشان به اهمیت امنیت در جامعه اشاره‌ نموده و بیان داشتند: همه مردم به امنیت احتیاج دارند و باید در جامعه امنیت لازم برقرار باشد.

حضرت آیت الله نوری همدانی خاطرنشان کردند: دومین موضوع برقراری عدالت است که مسئولان باید در جامعه برقرار کنند؛ همه مردم خواهان برقراری عدالت هستند و این برابری و عدالت است که نظام را بیمه می‌کند.

این مرجع تقلید یادآور شدند: سومین موضوع، ارزانی و فراوانی ارزاق و کالاهای عمومی است که مردم در تنگنا نباشند و این وظیفه دولت‌مردان است که رفاه و آبادانی را در کشور ایجاد کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha