جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر / جشن دهه کرامت با حضور خادمان کریمه اهل بیت (ع) در مسجد فاطمیون قم ( محله باغ پنبه )

حوزه/ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: ۲۰ برنامه فرهنگی، هنری و قرآنی در استان به صورت مجازی به مناسبت دهه کرامت برگزار می شود.

فاطمه کرمپور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر از اجرای ۲۰ برنامه فرهنگی، هنری و قرآنی در استان به صورت مجازی به مناسبت دهه کرامت خبر داد و گفت: این برنامه ها با توجه به محدودیت‎های کرونایی، از طریق فضای مجازی و با همکاری انجمن‌های فرهنگی و هنری و برگزار می‌شود.

وی، ترویج فرهنگ غنی رضوی در راستای نشاط اجتماعی را از مهترین برنامه ها در این دهه عنوان کرد و ابراز داشت:  ایجاد رقابت سالم در عرصه های فرهنگی و اجتماعی و تقویت و بالا بردن روحیه اجتماعی جامعه در مقابل ویروس کرونا با رویکرد ملی و مذهبی از دیگر اهداف برگزاری برنامه های فرهنگی، هنری و قرآنی در دهه کرامت است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، برگزاری کارگاه آموزشی خانواده و اصلاح الگوی سبک زندگی، جشن میلاد حضرت معصومه (س)، کسب مهارت‌های زندگی قرآنی، تجلیل از دختران فعال و موفق قرآنی  و برپایی نمایشگاه مجازی قرآن و عترت و برگزاری برنامه هایی به همین مناسبت ویژه کارکنان و خانواده ها از دیگر برنامه های دهه کرامت اعلام کرد.

کرمپور، دهه کرامت را بستری برای انتقال و نهادینه کردن سبک زندگی ائمه معصومین (ع) در زندگی عنوان کرد و بیان داشت: با سرلوحه قراردادن سبک زندگی اهل بییت(ع) در زندگی خود، بهترین راه دستیابی به زندگی سالم همراه با موفقیت و سعادتمندی فراهم می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه مردم پایه و اساس جشن‌ها و برنامه‌ها هستند گفت: متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا، این برنامه‌ها از طریق فضای مجازی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha