پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سید حسین مومنی

حوزه/ در لوای راه اندازی برخی خیریه ها و چه بسا اعلام داوطلبانه برخی افراد برای کمک دو راهبرد وجود دارد گفت: اولین راهبرد تقویت و نفوذ جریان های انحرافی چون بهاییت و دوم بحث های وابسته کردن افراد مستضعف جامعه به افراد متمول وابسته به خارج از کشور برای بهره بردای در هنگام اعتراضات است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام سید حسین مومنی، ظهر امروز در هم اندیشی ماهانه مدیران مدارس علمیه اصفهان، اظهار کرد: یکی از اتفاقاتی که متاثر از شرایط بد اقتصادی در حال وقوع است، نفوذ برخی از جریانات انحرافی و افراد وابسته به گروهای معاند است.

وی با بیان اینکه یکی از طرح های نفوذ در جامعه اسلامی تحت خیریه های و کمک های مردمی است که در حال رقم خوردن است، هشدارداد: دستگیری مدیر و برخی از معاونین خیریه «جمعیت امام علی(ره)»  توسط نیروهای امنیتی زنگ هشداری است.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان متذکر شد: در لوای راه اندازی برخی از خیریه ها و چه بسا اعلام داوطلبانه برخی افراد برای کمک دو راهبرد وجود دارد، گفت: اولین راهبرد تقویت و نفوذ جریان های انحرافی چون بهاییت و دوم بحث های وابسته کردن افراد مستضعف جامعه به افراد متمول وابسته به خارج از کشور برای بهره بردای در هنگام اعتراضات است.

وی با اشاره به اینکه بعضا مشاهده شده افرادی تحت لوای خیریه ها وکمک هایی به اقشار مختلف همچون طلاب درصدد جمع کردن مریدانی به دور خود و بهره برداری از این افراد مستضعف در زمان های مقتضی هستند تصریح کرد: مدیران مدارس علمیه و روحانیون باید بیدار باشند و از هر کس و هر جایی کمک دریافت نکنند، چه بسا افراد معلوم الحالی درصدد وابسته کردن حوزه های علمیه و طلاب جوان باشند، لذا باید پشتوانه و منشاء هر کمکی تحقیق و بررسی شود.

حجت الاسلام مومنی در پایان با تاکید مجدد بر سفارش مدیران به طلاب برای ثبت نام در طرح تلبس دائم، عنوان کرد: امسال کلاس های آموزشی طرح ادیب به دلیل محدودیت های شیوع کرونا و مسائل بهداشتی به صورت مجازی برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha