چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
خطاط

حوزه/ حجت الاسلام خطاط اعلام کرد: تا امروز تصمیم بر آغاز سال جدید تحصیلی حوزه علمیه اصفهان از ۱۹ مردادماه و روز پس از عید غدیر است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام عبدالامیر خطاطف ظهر امروز در هم اندیشی ماهانه  مدیران مدارس علمیه اصفهان، اظهار کرد: امسال به دلیل شرایط  کرونا زحمت اصلی برگزاری امتحانات مرحله دوم برعهده مدیران مدارس و معاونان آموزش بود که نسبتا عملکرد قابل قبولی رقم خورد.

وی بیان کرد: در تصحیح برگه های امتحانی، برخی از مدارس علمیه بسیار خوب عمل کردند و در اسرع وقت تحویل دادند و البته در این روند بعضا اشکالاتی هم وجود داشت که در امتحانات پایانی سال رفع خواهد شد.

معاون آموزش حوزه علمیه اصفهان  تصریح کرد: باتوجه به نظر شورای معاونان حوزه علمیه اصفهان و متناسب با شرایط فعلی جامعه، تصمیم براین است که امسال برای سال تحصیلی جدید تلاش شود هیچ مدرسه ای تعطیل نشود ولذا مدارس در استان منطقه بندی می شوند و به عنوان مثال بعضی از مدارس پایه ۱تا۳ و برخی دیگر پایه 3تا۶ را تدریس و پذیرش خواهند کرد.

وی همچنین با اعلام این خبر که امسال روند پذیرش طلاب جوان کاملا از طریق سامانه های اینترنتی و با مراجعه داوطلب به مدارس علمیه رقم می خورد، گفت: امسال برخلاف سنوات گذشته پذیرش دیگر از طریق مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان رقم نمی خورد و هر داوطلب هنگام ثبت نام باید مدرسه علمیه خود را انتخاب کند.

حجت الاسلام خطاط با اشاره به ادامه روند شیوع ویروس کرونا و سختی شرایط بازگشایی مدارس علمیه، گفت: تصمیماتی برای ادامه روند تدریس دروس حوزوی با حفظ کیفیت گذشته گرفته شده است که به زودی ابلاغ خواهد شد.

وی تاکید کرد: تا  امروز تصمیم بر آغاز سال جدید تحصیلی حوزه علمیه اصفهان از ۱۹ مردادماه و روز پس از عید غدیر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • T IR ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    3 0
    باسلام با توجه به شیوع کرونا به نظرتون صلاحه که امتحان ها حضوری گرفته بشه داخل مدارس؟الان حوزه علمیه قم قرار بر این هست که مجازی بگیرن دانشگاه ها همینطور . وقتی امکانات و زیر ساخت های ساده ای مثل برگزاری امتحانات مجازی ندارید برای چی حوزه علمیه میزنید و مدریت قبول میکنید؟ . امتحانات مرحله دوم که گرفته شد هیچ پرتکل بهداشتی رعایت نشده بود داخل مدارس اکثرا هیچ کسی ماسک و دستکش نزده بود شما به این میگید موفقیت آمیز؟ . ما حتی از مادرس ابتدایی و راهنمایی و دبیرستان هم عقب تریم از لحاظ امکانات . آقای خطاط اگه خدای نکرده یکی از طلاب بیمار شد شما ۴ ملیون هزینه ویروس کرونا رو میدید؟ اگه کسی فوت کرد چطور ؟ جواب گو هستید؟ شنیده ها حاکی از این هستش که مدارسی که خارج از گود مرکز هستند قراره مجازی بگیرن از اون ها هم عقب تریم؟ شنیده ها حاکی از اینه که بعضی از طلاب دارالحکمه کرونا گرفتند به نظرتون بازم صلاحه امتحان حضوری ؟ موفق و موید باشید