جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 906776
۶ تیر ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۹
جامعه روحانیت شیراز

حوزه/ عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: تأمین نعمت مجهول امنیت کاری دشوار و در عین حال بسیار ضروری و با اهمیت است که نیروی انتظامی به خوبی آن را انجام می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرنگار «حوزه» از شیراز، آیت الله سید علی اصغر دستغیب، عصر پنجشنبه، در جلسه جامعه روحانیت شیراز که در ستاد فرماندهی انتظامی استان فارس برگزار شد، اظهار داشت: نیروی انتظامی یکی از ارکان جمهوری اسلامی ایران است که باید به دلیل اقدامات و عملکردشان از آن ها تقدیر و تشکر به عمل آوریم.

وی ادامه داد: تأمین نعمت مجهول امنیت کاری دشوار و در عین حال بسیار ضروری و با اهمیت است که نیروی انتظامی به خوبی آن را انجام می دهد و امیدواریم خداوند متعال نسبت به خدمات شما عزیزان اجر لازم را عنایت فرماید.

تولیت آستان مطهر حضرت شاهچراغ (ع) افزود: سردار "حبیبی" فرمانده انتظامی استان فارس نمونه ای جامع از یک فرمانده نیروی انتظامی است و توفیقات کسب شده توسط نیروی انتظامی، توفیقاتی است که خداوند عطاء کرده است.

آیت الله دستغیب گفت: همه ما به مأموران نیروی انتظامی که در صحنه های مختلف و گوناگون خدمات ارزشمندی ارائه می دهند، افتخار می کنیم.

در ابتدای این جلسه، سردار حبیبی، فرمانده انتظامی استان فارس گزارشی از اقدامات و عملکرد این فرماندهی ارائه داد.

بنا به اعلام حجت الاسلام و المسلمین "طاهری" دبیر جامعه روحانیت شیراز در پی اقدام سخیف آمریکا در تحریم ناجا، جلسه جامعه روحانیت به دلیل محکوم کردن این اقدام سخیف و پشتیبانی و قدردانی از تلاش های کارکنان نیروی انتظامی در ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha