چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
امام جمعه شیراز

حوزه/ امام جمعه شیراز ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات و عملکرد مجموعه نیروی انتظامی، گفت: تلاش های عزیزان ناجا باید توأم با حمایت های اجتماعی و فرهنگی باشد تا بهتر و بیشتر به ثمر بنشیند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین لطف الله دژکام، عصر پنجشنبه در جلسه جامعه روحانیت شیراز که در ستاد فرماندهی انتظامی فارس برگزار شد، ضمن قدردانی از پرسنل ناجا، اظهار داشت: اقدامات و تلاش های عزیزان نیروی انتظامی باید توأم با حمایت های اجتماعی و فرهنگی باشد تا بهتر و بیشتر به ثمر بنشیند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس به برخی از مشکلات در حوزه امنیت اخلاقی در جامعه اشاره کرد و گفت: گوشه هایی از این موارد را باید قبل از ورود نیروی انتظامی، از وقوع آن ها پیشگیری و جلوگیری شود و در برخی موارد که افراد به دام شیطان افتاده و فریب می خورند، در آن زمان نیروی انتظامی اقدامات لازم را انجام می دهد.

 وی افزود: امروز دشمنان تلاش می کنند خادمان مردم در نیروی انتظامی را به نحوی با مردم درگیر کنند و بر علیه نظام از آب گل آلود ماهی بگیرند.

امام جمعه شیراز تصریح کرد: عزیزان نیروی انتظامی محدودیت های زیادی دارند که کار را برای آن ها دشوار می کند، ولی با توسل به خداوند متعال و ائمه اطهار باید بسیاری از اقدامات و مأموریت ها را به نتیجه رساند.

وی، به تحریم نیروی انتظامی و فرماندهان این نیرو توسط آمریکای جنایتکار اشاره کرد و گفت: این اقدام زشت و قبیح سردمداران آمریکا را محکوم می کنیم و امیدواریم عزت نگهبانان امنیت در نیروی انتظامی روز به روز بیشتر شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha