جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
دبیر جامعه روحانیت شیراز

حوزه/ دبیر جامعه روحانیت ضمن قدردانی از طلاب جهادی در تغسیل اموات کرونایی، گفت: برخی اقلام تجهیز اموات کرونایی را خودمان خریداری می کنیم، در صورتی که جزو وظایف برخی مجموعه ها به شمار می رود و تاکنون از مسئولان اداری استان با وجود اینکه به آنان گفته شده، هنوز کسی نیامده به طلاب جهادی یک خسته نباشید بگوید و اصلا سوال کند که چه کار می کنید؟!

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین سید محی الدین طاهری، عصر پنجشنبه در اولین جلسه جامعه روحانیت شیراز در سال ۹۹ که به در راستای حمایت از نیروی انتظامی در مقابل تحریم خصمانه آمریکا در محل ستاد فرماندهی انتظامی فارس برگزار شد، مسائل و مشکلات شهر شیراز اعم از شبگردی، باغات اطراف شهر، زنان خیابانی، سایت های تحت عنوان صیغه و سرقت های در شهر را مورد توجه قرار داد.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه و سازمان تبلیغات، اضافه کرد: به مجموعه قوه قضائیه در خصوص اقدامت ارزشمندی که در برخورد با مفاسد انجام داده، خدا قوت می گوییم.

دبیر جامعه روحانیت شیراز همچنین انتظار جامعه روحانیت شیراز از دستگاه قضا را مطرح و عنوان کرد: انتظار جامعه روحانیت شیراز از قوه قضائیه این است که در ارتباط با مفاسد اخلاقی و اقتصادی همانطور که از دوران آیت الله رئیسی آغاز شده، قاطعانه برخورد کند، چرا که اعتماد بیشتر مردم را به دنبال خواهد داشت.

وی همچنین خواستار بازبینی قوانین انتظامی و قضائی از سوی نمایندگان مجلس شد و خاطرنشان کرد: امیدواریم با بازبینی این قوانین از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، مجلس اسلامی درخور شان نظام مقدس اسلامی را شاهد باشیم .

حجت الاسلام والمسلمین طاهری با اشاره به در پیش بودن هفته حقوق بشر آمریکایی، تصریح کرد: اقدام خصمانه آمریکا در خصوص تحریم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران را محکوم می کند.

وی همچنین مباحث مطرح شده در مجلس شورای اسلامی پیرامون نماینده گچساران را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: در مجلس شورای اسلامی مباحثی پیرامون اعتبار نامه تاجگردون نماینده گچساران به وجود آمده است، اما نکته ای که در این رابطه وجود دارد این است دشمنانی وجود دارند که می خواهند بین این استان و استان های همجوار تحت عنوان لر، ترک و فارس مشکلاتی را ایجاد کنند.

دبیر جامعه روحانیت شیراز در ادامه بیان داشت: استان فارس با استان های هجوار خود تاکنون به صورت مسالمت آمیز زندگی کرده و خواهد کرد، انتظاری که از نماینده ها داریم نیز این بوده که اگر شخصی در هر مجموعه ای تخلف کرد نهایت برخورد با آن صورت گیرد و اگر هم شخصی فعالیت های مطلوبی انجام داد مورد قدردانی قرار گیرد.

وی از فعالیت طلاب جهادی در خصوص تجهیز و تدفین اموات کرونایی قدردانی و مطرح کرد: این اقدامات با پیگیری های نماینده ولی فقیه در استان حجت الاسلام والمسلمین دژکام و آیت الله دستغیب صورت گرفت؛ ما از اواخر سال گذشته تا اوایل امسال با برگزاری جلسات متعدد با ارگانهای مختلف بالاخره پس از  26 روز پیگیری به نتیجه رسیدیم و تغسیل و تدفین اموات بر اثر ویروس کرونا با رعایت تمامی موازین شرعی صورت گرفته و می شود آنهم با کمترین امکانات .

وی تاکید کرد : برخی اقلام تجهیز اموات کرونایی را خودمان خریداری می کنیم، در صورتی که جزو وظایف برخی مجموعه ها به شمار می رود و تاکنون از مسئولان اداری استانی با وجود اینکه به آنان گفته شده، هنوز کسی نیامده به طلاب جهادی یک خسته نباشید بگوید و اصلا سوال کند که چه کار می کنید ؟!

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
    0 0
    درود بر طلاب جهادی ، آنان که شادی حقیقی و واقعی را در عملکردشان نشان دادند و ترویج کردند .
  • محسن US ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    0 0
    اگر کار را برای خدا کرده اید اجر آنرا را هم از خدا بخواهید ، کار برای خدا ادامه دارد