جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آستان قدس

حوزه/ به همت کانون حقوقی آستان قدس رضوی استان بوشهر و به مناسبت دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع)، حقوقدانان رضوی بوشهر به مردم مشاوره رایگان حقوقی می دهند.

حجت‌الاسلام یوسف جمالی، مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان بوشهر، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بوشهر، از ارائه مشاوره حقوقی رایگان توسط کانون خادمیاران حقوقی آستان قدس رضوی در استان بوشهر خبر داد و گفت: در این طرح که به مناسبت دهه کرامت و میلاد با سعادت علی بن موسی الرضا(ع) برگزار می شود مردم می توانند به صورت غیر حضوری مشاوره لازم خود را دریافت نمایند.

وی در خصوص نحوه اجرای این طرح با بیان اینکه در شرایط بیماری کرونا امکان مشاوره حضوری وجود ندارد، گفت: مردم می توانند به صورت تلفنی و پیامکی و با توجه به حوزه مورد مشاوره، در ساعت های مشخصی که جداگانه اطلاع رسانی می گردد، خدمات مشاوره ای خود را به صورت کاملاً رایگان دریافت نمایند.

حجت الاسلام جمالی، مرجع اطلاع از برنامه های آستان قدس رضوی استان بوشهر را صفحه فضای مجازی این نمایندگی در  شبکه اجتماعی اینستاگرام به آدرس razavi.bu و پایگاه های خبری استان اعلام کرد و افزود: مردم می توانند با مراجعه به آنها برنامه های دهه کرامت را پیگیری نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha