پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالفضل طباطبایی اشکذری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در سوریه اظهار داشت: همه اتفاقات اشاره دارد بر نزدیک بودن پیش بینی امام خامنه‌ای عزیز که آمریکا رو به افول است و صدای شکستن استخوان های آمریکا را خواهیم شنید.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه حجت الاسلام و المسلمین طباطبایی اشکذری نماینده ولی فقیه در سوریه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته حرم حضرت زینب س ضمن تبریک ایام دهه کرامت، الگوگیری از سیره امام رضا علیه السلام را برای همه مسلمانان ضروری دانست.

وی ادامه داد: متاسفانه آنچه در جامعه می بینیم با سیره حضرات معصومین و دستورات این بزرگواران فاصله دارد.

نماینده ولی فقیه در سوریه با اشاره به تحریم اخیر آمریکا علیه کشور سوریه آن را جهت تسلیم مردم سوریه دانست و افزود: آمریکایی ها چون نتوانستند در میدان جنگ مردم سوریه را به زانو درآوردند به حربه تحریم اقتصادی روی آوردند.

وی تأکید کرد: البته تحریم های آمریکا سال هاست علیه مردم سوریه وجود دارد و در این تحریم سخت بود که مردم سوریه در جنگ علیه دست نشانده های استکبار پیروز شدند.

وی افزود: مسیر محور مقاومت علی رغم فشارها همچنان ادامه دارد و روز به روز بر پیشرفت‌های محور مقاومت افزوده خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در سوریه اظهار داشت: همه اتفاقات اشاره دارد بر نزدیک بودن پیش بینی امام خامنه‌ای عزیز که آمریکا رو به افول است و صدای شکستن استخوان های آمریکا را خواهیم شنید.

حجت الاسلام و المسلمین طباطبایی در پایان سخنان خود تاکید کرد محور مقاومت و ایران اسلامی همچنان در کنار مردم سوریه در این شرایط سخت خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha