پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آموزش مجازی

حوزه/ مدرس و پژوهشگر هنر و سینما گفت: در شرایط کرونایی که ناگزیر از ارایه آموزش به حوزویان در عرصه هنر و رسانه به شکل مجازی هستیم، باید آموزش های عملی به شکل محدود، مکمل آموزش های مجازی باشد.

سید محسن امامیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به این که هنوز معلوم نیست شرایط کشور از حیث شیوع ویروس کرونا چه زمانی به وضعیت عادی و سفید بازمی گردد، اظهار داشت: با توجه به این که چاره ای جز برگزاری کلاس های آموزشی به شکل مجازی نیست اما در زمینه هنر و رسانه باید کلاس های عملی به شکل حضوری ویژه حوزویان نیز برگزار شود تا به شکل سنتی و البته با درنظر گرفتن پروتکل های بهداشتی، اساتید به رفع اشکال دانش پژوهان بپردازند.

وی افزود: آن چه مسلم است این که هیچ گاه آموزش مجازی نمی تواند جای آموزش حضوری را بگیرد، اما در شرایط فعلی بنا بر ضرورت باید از حداکثر ظرفیت های موجود در بخش آموزش مجازی استفاده کرد تا جریان آموزش تعطیل نشود.

کارشناس فرهنگی و رسانه ای دفتر تبلیغات اسلامی همچنین بیان داشت: به منظور ارایه آموزش های کاربردی به حوزویان در بخش هنر و رسانه، لازم است که برای تکمیل مباحث آموزشی در میانه یا پایان هر دوره، اساتید و هنرجویان همدیگر را دیده و در جلسات محدودی با حفظ مسایل بهداشتی، ایرادات در مقوله آموزش رفع شود.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha