جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حقیق۴

حوزه/ مدیر حوزه علمیه هرمزگان در ارتباط ویدئو کنفرانسی با مدیران مدارس استان، گفت: بر اساس طرح آمایش و افق ۱۴۱۴، حوزه پاسخگوی نیازهای جامعه خواهد شد و نیروی انسانی لازم را تربیت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، حجت الاسلام حقیقی صبح امروز  در جلسه ای با مدیران مدارس که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، ضمن تبریک دهه کرامت، در زمینه طرح آمایش، بیان کرد: بر اساس طرح آمایش و افق ۱۴۱۴، حوزه پاسخگوی نیازهای جامعه خواهد شد و نیروی انسانی لازم را تربیت خواهد کرد.

وی در زمینه اهداف تدوین طرح آمایش، گفت: هدف از این برنامه، توزیع و سازماندهی طلاب و فعالیت آنها در قالب های مختلف است و همچنان که تربیت نیروی انسانی توانمند در تمام عرصه ها، به تهیه نقشه راه و تامین زیرساخت ها نیاز دارد، در طرح آمایش به این زیرساخت ها اشاره شده و نیروی انسانی تربیت شده می تواند در راستای رسالت و سیاست ها و همچنین چشم اندازی که برای آنها تدوین شده بهتر و بیشتر در جامعه، تاثیرگذار شود.

مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان خاطرنشان کرد: افق ۱۴۱۴، در قالب سه برنامه پنج ساله، نقشه ی راهی برای توسعه حوزه علمیه در زمینه‌های مختلف فرهنگی، علمی، اجتماعی خواهد بود.

حجت الاسلام حقیقی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از مدیرانی که طرح را تکمیل و به مرکز استان ارسال کردند از  کوتاهی برخی مدارس گلایه کرد و گفت: مدارس فرصت دارند در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به تکمیل طرح و ارسال آن به مرکز اقدام کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha