جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلا غلامرضا قاسمیان

حوزه/ حجت الاسلام غلامرضا قاسمیان، علاوه بر تحصیلات حوزوی ، دانش آموخته دانشگاه صنعتی شریف و مؤسس "مدارس علمیه مشکات" است و فعالیت های مدیریتی و علمی متعددی در کارنامه او دیده می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، روز چهارم تیرماه بود که دکتر محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، در حکمی حجت‌الاسلام غلامرضا قاسمیان را به ریاست کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس برگزید.

بیشتر بخوانید:

«قاسمیان» رئیس کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شد

قاسمیان علاوه بر تحصیلات حوزوی، دانش آموخته دانشگاه صنعتی شریف و مؤسس "مدارس علمیه مشکات" است و فعالیت های مدیریتی، علمی و فرهنگی متعددی در کارنامه او دیده می شود.

عکس نوشته زیر مروری بر مسئولیت ها و فعالیت های علمی و فرهنگی رئیس جدید کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی است:

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • منافی IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    1 7
    ضمن گرامیداشت این حضور خجسته خداوند را شاکرم بابت روزهای روشن‌تر از آفتاب روز. ما رسالت خود را بر این می‌دانیم که دنیا را به جای بهتری برای زندگی خود و دیگران تبدیل کنیم و دنیا جای زیباتری برای زندگی شود.در مسیر تحقق رویاها، گام‌های شما محکم و استوار به امید آنکه با حسن تدبیر شما و تلاش تمامی کارکنان این مجموعه، به درجات بالای موفقیت رسیده و به عصری طلایی دراین نهاد فرهنگی قدم گذاریم بدون شک حضور پر خیر و برکت شما در این مجموعه فرهنگی، برکتی بی بدیل از جانب پروردگار متعالی است .
  • منافی IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    1 6
    ضمن گرامیداشت این حضور خجسته خداوند را شاکرم بابت روزهای روشن‌تر از آفتاب روز. ما رسالت خود را بر این می‌دانیم که دنیا را به جای بهتری برای زندگی خود و دیگران تبدیل کنیم و دنیا جای زیباتری برای زندگی شود.در مسیر تحقق رویاها، گام‌های شما محکم و استوار به امید آنکه با حسن تدبیر شما و تلاش تمامی کارکنان این مجموعه، به درجات بالای موفقیت رسیده و به عصری طلایی دراین نهاد فرهنگی قدم گذاریم بدون شک حضور پر خیر و برکت شما در این مجموعه فرهنگی، برکتی بی بدیل از جانب پروردگار متعالی است . سلامتی و توفیقات روزافزون حجت‌الاسلام غلامرضا قاسمیان را از محضر باری‌تعالی خواستارم
  • IR ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    2 7
    حاج آقا صوت و قرائت قرآن را ترویج کنید که منشأ هدایت است