جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
خادمان امام رضا(ع)

حوزه/ مدیر روابط عمومی و رسانه ای حوزه علمیه قزوین از حضور خادمان رضوی در مدیریت حوزه استان به مناسبت دهه کرامت خبر داد.

حجت الاسلام عباس افشار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، ضمن تبریک ایام دهه کرامت گفت: همه ساله در دهه  کرامت این برنامه معنوی و با فضیلت از سوی آستان مقدس رضوی، نه تنها برای قزوین، بلکه در سراسر کشور اجرا می شود که جای قدردانی دارد.

وی با اشاره به استقبال بی نظیر مردم ولایتمدار استان از خادمین  بارگاه مطهر ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، خاطرنشان کرد: این استقبال پرشور مردم مؤمن و ولایتمدار، نشان دهنده عمق ارادت مردم به خاندان اهل بیت عصمت و طهارت  به خصوص حضرت امام رضا (ع) می باشد.

مدیر روابط عمومی و رسانه ای حوزه علمیه قزوین از حضور خادمین بارگاه مطهر و نورانی رضوی، روز یکشنبه ۸ تیر ماه در حوزه علمیه قزوین خبر داد و خاطرنشان کرد: در سالهای گذشته حضور خادمین بارگاه مطهر رضوی را در مدارس علمیه استان داشتیم، ولی به دلیل برگزاری امتحانات طلاب این امر مقدور نیست و حضور خادمین در این روز صرفاً در مدیریت حوزه علمیه با دیدار مدیران مدارس و معاونین حوزه علمیه خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha