شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شیخ مجید العبودی مدیر دفتر آیت الله یعقوبی

حوزه/ حجت الاسلام شیخ مجید العبودی تأکید کرد: آیت الله شهید سید محمد صادق صدر، امتداد شیوه اخلاقی است که حضرت صاحب الزمان (عج) و علمای صالح ترسیم کرده اند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام شیخ مجید العبودی مدیر دفتر آیت الله یعقوبی از علمای عراق تأکید کرد: آیت الله شهید سید محمد صادق صدر، امتداد شیوه اخلاقی است که حضرت صاحب الزمان (عج) و علمای صالح ترسیم کرده اند.

وی افزود: برکات امام زمان (عج) و حمایت آن حضرت از علما، رهبران و هدایتگرانی در تمامی سطوح ساخت که از آن جمله شهید صدر است که دانشنامه ای در خصوص مسئله مهدویت نوشت.

حجت الاسلام العبودی اشاره کرد: آیت الله یعقوبی نه تنها در زمینه علمی، بلکه در زمینه اخلاقی و عرفانی شاگرد ایشان بود و اکنون همان رویکرد را دارد به گونه ای که مسئله مهدویت را پایه و اساس جنبش خود قرار داده تا زمینه ظهور را فراهم کند.

وی ادامه داد: آیت الله یعقوبی بر اهمیت دعای برای امام زمان (عج) به مدت چهل روز تأکید کرده و خواستار کمک به دیگران به نام آن حضرت شد تا علاوه بر یادآوری یاد امام (عج)، این پیام را به مستضفعان برساند که آن حضرت در غیبت به فکر آنان هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha