جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بازدید نمایندگان مرکز مدیریت حوزه های علمیه از کتابخانه مرکز بررسی های اسلامی

حوزه/ در بازدید نمایندگان مرکز مدیریت حوزه های علمیه از کتابخانه مرکز بررسی های اسلامی،بر فراهم نمودن زمینه ارائه خدمات بهتر به طلاب، فضلا و محققین تاکید شد.

 به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین حامدی مدیر سطوح عالی و خارج حوزه علمیه  قم و حجت الاسلام والمسلمین علی علیزاده مشاور عالی مدیر و مسئول حوزه مدیریت حوزه های علمیه به نمایندگی از  آیت الله اعرافی از کتابخانه مرکز بررسی های اسلامی (که با هزینه شخصی آیت الله سید هادی خسروشاهی تاسیس شده است)،  بازدید کردند.
بر اساس این گزارش: در این بازدید دو ساعته، سید محمود خسرو شاهی توضیحاتی درباره فعالیت های کتابخانه ارائه داد و مقرر شد زمینه های همکاری مرکز مدیریت حوزه های علمیه و کتابخانه مرکز بررسی های اسلامی جهت استفاده بهتر طلاب و فضلا و محققین از این کتابخانه بررسی و حوزه های مشترک کاری مشخص شود.

لازم به ذکر است: کتابخانه مرکز بررسی های اسلامی از سال ۱۳۹۴ و در مساحتی به وسعت ۵۰۰۰ متر مربع در پردیسان قم فعالیت خود را آغاز کرده و دارای بخش های مختلفی از جمله  سالن مطالعه برای عموم مراجعین؛ مخزن باز با  ۴۰۰۰ عنوان کتاب و ارائه نرم افزارهای نور  برای محققین و مخزن اصلی با بیش از ۵۰ هزار جلد کتاب فهرست شده می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha