پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
رسول فلاحتی - رشت

حوزه/ نماینده ولی فقیه در گیلان امنیت و آرامش موجود در کشور را مرهون جانفشانی شهدا عنوان کرد و گفت: بر همه مسئولان لازم است که راه شهیدان را در اولویت قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از رشت، حجت الاسلام و المسلمین رسول فلاحتی، امروز در دیدارهای جداگانه با مادر شهید والامقام سید جعفر حجتی و حجت الاسلام ابراهیم جوانی جانباز دوران دفاع مقدس در رشت، اظهار کرد: دیدار با خانواده شهدا و جانبازان روش تمام مراکز بنیاد شهید و مسئولان نظام است و این امر را وظیفه دینی، عرفی و ملی خود می دانیم.

وی، کاسته شدن دیدار با خانواده شهیدان و جانبازان را به دلیل شیوع بیماری کرونا در ماه های اخیر عنوان کرد و افزود: با توجه به فروکش کردن بیماری کرونا، شیوه دیدار خانواده شهدا و جانبازان را ادامه می دهیم.

امام جمعه رشت با بیان اینکه از تمام خانواده شهدا راضی هستیم، تصریح کرد: امیدواریم خدای متعال نیز از خانواده شهیدان راضی باشد همچنین خانواده شهدا از مسئولان رضایت داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین فلاحتی، امنیت و آرامش موجود در کشور را مرهون جانفشانی شهدا دانست و بیان کرد: بر همه مسئولان لازم است که راه شهیدان را در اولویت قرار دهند.

دیدار با خانواده شهدا در راستای برنامه های فرهنگی بنیاد شهید گیلان است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان نیز در این دیدار گفت: دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان در راستای برنامه های فرهنگی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

عبدالله پاکاری به شیوع بیماری کرونا و کاسته شدن از دیدار با خانواده شهیدان، جانبازان و آزادگان اشاره کرد و افزود: دیدار با خانواده شهیدان با عنایت حجت الاسلام و المسلمین رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان تداوم پیدا می کند.

حجت الاسلام ابراهیم جوادی، سال ۱۳۶۳ در مناطق عملیاتی جنوب کشور در دوران دفاع مقدس از ناحیه بدن و اعصاب و روان مجروح شد.

شهید سید جعفر حجتی، سال ۱۳۶۰به عنوان تنها فرزند خانواده در منطقه عملیاتی دزفول در دوران دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha