جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شهادت

حوزه/ شهدا دین خویش را ادا کردند و برای احیای اسلام راستین جان خویش را فدا نمودند و امروز  وظیفه همه آحاد جامعه به ویژه خادمان به شهدا است تا یاد و راه ایشان را زنده نگه داریم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام حسن هنرمند مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در جمع معاونان و مدیران بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم گفت: شهدا دین خویش را ادا کردند و برای احیای اسلام راستین جان خویش را فدا نمودند و امروز  وظیفه همه آحاد جامعه به ویژه خادمان به شهدا است تا یاد و راه ایشان را زنده نگه داریم چرا که  فرهنگ ایثار و شهادت موجب امنیت ، عزت و اقتدار آفرین است.

وی تاکید کرد: حفظ فرهنگ ایثار و شهادت موجب حفظ دستاوردهای شهدا  است، عزت، اقتدار، امنیت، پیشرفت و توسعه، تعالی معنوی جامعه از جمله دستاوردهای شهدا است، اگر امروز دشمن جرات تعرض به این آب و خاک را ندارد، در حالیکه در تمام کشورهای منطقه حضور یافته و موجب نا امنی و جنایات فراوان شده ، این بخاطر همان روحیه مقاومت ملت ایران از دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس تا کنون است.

وی اضافه کرد: دشمنان وقتی حضور نظامی را منتفی و بی تاثیر و با هزینه سنگین می دانند در سایر جبهه ها از جمله اقتصادی، فرهنگی و... ورود پیدا می کنند، اما روحیه ایثار در تمامی این سالها منجر شده تا نقشه های شوم دشمنان علیه نظام اسلامی بی نتیجه باقی بماند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha